Welkom op het KPN forum

Help
Beantwoorden
Forum gast
klukkie12

Ik heb geen toegang naar mijn rekening Ik moet me aanmelden voor mijn thuisbellen vaste tel.

IK kan niet mijn rekening openen moet me aanmelden met de vaste tel.mijn thuisbellen heb het menu gevolgd maar lukt niet gr. A Wijngaarden email wijngaarden@12mail.nl

Community Manager
Cornelis

Re: Ik heb geen toegang naar mijn rekening Ik moet me aanmelden voor mijn thuisbellen vaste tel.

Beste klukkie12,

Welkom op het KPN Forum!

Is het u inmiddels gelukt om het nummer aan te melden in MijnKPN?

Indien dit niet het geval is hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Als dit bericht je heeft geholpen, klik dan op de kudo duim
Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op als oplossing accepteren
Forum gast
Carla05

Re: Ik heb geen toegang naar mijn rekening Ik moet me aanmelden voor mijn thuisbellen vaste tel.

Mij lukt het ook niet!

Community Manager
Cornelis

Beste Carla05,

Welkom op het KPN Forum!

Heeft u tevens een andere service van KPN zoals bijvoorbeeld een Mobiel Abonnement aangemeld staan op MijnKPN?

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Als dit bericht je heeft geholpen, klik dan op de kudo duim
Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op als oplossing accepteren
Forum gast
Carla05

Nee, want ik heb geen mobiele telefoon.

Ik kom niet verder dan de pagina:

https://www.kpn.com/restricted/prive/thuisbellen/aanmelden

waar ik mijn telefoon nummer moet invullen. Ik heb geen actiecode.

Als ik oo doorgaan klik, gebeurt er niets.

EG
Forum gast
EG

Ik weet niet of je internet + bellen + interaktieve TV hebt, maar daar had ik het zelfde probleem.

Gisteren gebeld en het blijk dat ik moest inloggen aan de rechterkant van het scherm.

Gebruik je E-mail adres van kpn (zonder @hetnet.nl) en je password van je e-mail.

Succes.

Forum gast
dutchwomen

ik krijg een lege pagina als ik inlog op mijn overzicht

kunnen jullie zeggen waar dat door komt

groetjes petra

Forum gast
eltinghr

Ik kan ook mijn telefoonnummer niet koppelen. Ik ga daarvoor naar mijnthuisbellen en probeer zonder actiecode te activeren.

Ook is het onduidelijk hoe ik aan een actiecode kom. Die staat bij mij niet op mijn telefoonrekening.

Ook een poging gedaan om via een door KPN opgegeven nummer te bellen maar daarvoor moet ik een klantnummer hebben. Ook die staat niet op mijn telefoonrekening.

Wie van KPN kan mij wel helpen?

Roelof