op 12-06-2012 20:18
Beste,
Zo te lezen ben ik niet de enige, maar ik kan niet meer inloggen met mijn oude account.
op 12-06-2012 21:38
Probeer eens eerst om het wachtwoord te wijzigen.
Dit kun je doen via Inloggen mijnKPN, inloggen prive, aan de rechterkant bij Internet, IPB en ITV (je hebt nl 2 inloggedeeltes). Onder het blauwe balkje inloggen staat: gebruikersnaam of wachtwoord vergeten. Dit klik je aan en volgt wat er wordt gevraagd. Vaak is dit een probleem met een verouderd wachtwoord. Dit heb ik nl ook gehad. Een wachtwoord wijziging en het probleem was opgelost.
op 12-06-2012 21:43
Bedankt voor je antwoord, ik had dit vanmiddag al geprobeert, maar had helaas geen effect.
op 12-06-2012 21:56
Hm, ja dan weet ik het helaas ook niet.
Je kunt de helpdesk proberen te bellen. Misschien dat zij het probleem kunnen achterhalen.
op 13-06-2012 08:23
Ik hoop dan ook dat ik iemand van KPN dan ook straks een DM mag sturen met m'n gegevens waardoor het weer gefixt wordt
.
op 17-06-2012 14:41
Sinds afgelopen nacht heb ik exact hetzelfde probleem. Om die reden dit nieuwe (tijdelijke) account aangemaakt, en net zo vreemd als bij mijn originele gebruikersnaam; Ook van dit account kan ik met geen mogelijkheid tot een reset van mijn wachtwoord komen.
Wanneer ik een nieuw account aanmaak en daar de originele gegevens tracht te gebruiken, krijg ik keurig een melding dat mijn gebruikersnaam al word gebruikt. Gebruik van het hetzelfde mailadres geeft echter geen enkel conflict. Activatie mail word ook netjes ontvangen.
Wanneer ik de link in de activatiemail open kan ik keurig een wachtwoord en mijn mobiel nummer instellen. Zoals gevraagd, dit ook gedaan. Ik kan nu zonder enig probleem een reset van mijn wachtwoord aanvragen... Krijg de mail hiervoor ook keurig binnen!
Als vervolg actie probeer ik met de geregistreerde gegevens mezelf op het forum aan te melden; krijg nu direct een scherm dat ik me voor de KPN Community moet registreren en zelfs nog een mooie melding dat het maar even duurt. Als ik hier het zelfde mailadres tracht te gebruiken en mijn gebruikersnaam krijg ik ineens een melding dat beide al bestaan. Ter test even een andere gebruikersnaam; testertje.
Na dit alles uitgevoerd te hebben probeer ik via dezelfde weg weer een reset van het wachtwoord aan te vragen.... Vreemd genoeg word me mailadres nu niet meer herkend of ontvang ik een melding dat ik een mailbericht zal ontvangen welke ik dan vervolgens niet krijg. Ook een mobiel nummer lijkt niet herkend te worden.
Het lijkt erop dat er in deze met meerdere databases word gewerkt en juist uit de verkeerde database getracht word om gegevens op te halen.... Om een lang verhaal echter kort te maken; hoe kan ik weer achter de juiste gegevens komen om op de juiste manier in te loggen tot het forum?