13-07-2012 08:27 - bewerkt 13-07-2012 08:43
Een abonnement verlengen is niet moeilijk, binnen twee werkdagen geregeld op 'mijn KPN' maar een verlenging annuleren duurt nu al een week terwijl er beloofd was dat ik twee dagen geleden alweer over mijn 'normale' abonnement zou beschikken. En als je dan vraagt waarom het dan toch langer duurt dan was beloofd, wordt er gezegd dat dit normaal is. Wat klantonvriendeling en onbetrouwbaar zeg!
Vraag aan klantenservice: "Kan er door het systeem niet een volledige creditfactuur op de huidige factuur aangemaakt worden?" Antwoord klantenservice: "Op de opvolgende factuur worden de te veel in rekening gebrachte kosten van de huidige factuur in mindering gebracht"
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag? Zit er daar soms één in volledige apathie een riedel op te dreunen met de herhaalknop op continu? En als ik dan na drie keer hetzelfde antwoord te hebben gehad aangeef dat niet doof en achterlijk ben, zet mevrouw de klantenservice een grote scheur tegen we op! Wat een incapabele trut zeg!
Door al deze domme, klantonvriendelijke acties is mij nu wel duidelijk dat ik KPN mijn klandizie niet waard vindt. Zodra ik bij dat gajes weg kan, ben ik er weg. KAN, ja! Want door dat gezeur, is het momenteel zelfs onmogelijk mijn abonnement op te zeggen. Hoe moeilijk is het nou om in de computer een knoppie aan te klikken? Misschien moeten de consumentenbond , Radar e.d. wel op de hoogte gebracht gaan worden van deze wanpraktijken.
Ik ben hier helemaal flauw van!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 14-07-2012 00:24
op 14-07-2012 11:44
Vanmorgen toch nog maar even met KPN gebeld. Een zeer sympatieke meneer aan de telefoon gehad die mij alles duidelijk uitlegde en mij verder perfect heeft geholpen.
Hij heeft zelfs nog teruggebeld om te informeren of alles inmiddels naar wens was verlopen.
Zo hoort het dus en het is helemaal niet moeilijk om te doen.
KPN, train je mensen! En laat de meneer die ik vanmorgen heb gesproken een voorbeeld zijn voor de onbeschofte bende.