Beantwoorden

mijn geduld is op!!

[ Bewerkt ]
Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎19-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 1 van 9 (6.780 Weergaven)

Na veelvuldig contact met KPN, wat behoorlijk in de papieren is gelopen, krijg ik maar geen reactie. Na een miscommunicatie, erkend door KPN, wacht ik nog steeds op antwoord én geld wat ik 9 maanden geleden al had moeten krijgen. Blijkbaar wordt er binnen het bedrijf slecht gecommuniceerd en worden de gevoerde gesprekken en afspraken die telefonisch worden gemaakt niet gedocumenteerd. Na telefonisch meerdere malen het zelfde verhaal te hebben verteld, wordt er geen gehoor gegeven aan mijn klacht. Naar aanleiding van deze gesprekken heb ik een vol pakket (afschriften, brieven, declaratielijst van gemaakte telefoonkosten en zelfs een geschenk ter goedmakimg bij een fout eerder in dit proces) aangetekend verstuurd eind maart. Tot op heden GEEN reactie ontvangen, wat van erg slechte service betaamt.
Ik hoop dat ik na bijna een JAAR toch snel gehoor krijg, of sluit KPN toch haar ogen voor problemen/ontevreden (ex)klanten???

Ik weet niet meer wat ik moet doen, alles wat ik doe lijkt geen reactie op te komen. Wie kan me helpen, wie heeft nog tips?

Re: mijn geduld is op!!

Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 249
Geregistreerd: ‎23-04-2013
  • Zilveren griffel
  • Eerste post
  • Eerste kudo
Bericht 2 van 9 (6.734 Weergaven)

Beste JJoosten,

 

Erg vervelend dat je deze ervaring hebt. Ik wil dit graag voor je gaan uitzoeken.

 

Zou je mij in een privébericht de klacht kunnen toelichten? En heb je voor mij ook je postcode, huisnummer en de naam van de contractant?

 

Met vriendelijke groet,

 

Remco

 


Nieuw op het forum? Lees eerst onze huisregels. Met een kudo geef je waardering aan anderen, door een bericht als oplossing te accepteren ben je blij met het antwoord. Helaas kunnen wij niet op ongevraagde priveberichten reageren.

Re: mijn geduld is op!!

Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎19-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 3 van 9 (6.532 Weergaven)

Hoi Remco,

Vorige week heb ik gereageerd in een prive bericht, maar tot op heden heb ik geen reactie ontvangen. Ik vraag me af of mijn bericht is aangekomen? 

Ik hoor het graag.

 

Jorinde

Re: mijn geduld is op!!

Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎19-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 4 van 9 (5.532 Weergaven)

Het leek echt alsof ik geholpen zou worden, maar blijkbaar ben ik er wéér met open ogen ingetrapt. Misschien toch maar eens mijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen..!

Re: mijn geduld is op!!

Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 2.758
Geregistreerd: ‎30-08-2011
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel
Bericht 5 van 9 (5.506 Weergaven)

Beste JJoosten,

 

Remco is momenteel op vakantie, ik ga er voor zorgen dat een van de Webcare Specialisten contact met u opneemt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Cornelis

Re: mijn geduld is op!!

Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎19-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 6 van 9 (5.160 Weergaven)

Tot op heden helaas nog niks gehoord...

Re: mijn geduld is op!!

Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎19-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 7 van 9 (3.209 Weergaven)

Na 4 maanden NOG STEEDS niks gehoord, terwijl in een prive bericht (meer dan een half jaar geleden!!) het volgende werd gemaild:

 

Beste Jorinde,

 

Ik heb inmiddels je oorspronkelijke brief kunnen traceren. Hij is in behandeling geweest en de behandelaars hebben een aantal keren geprobeerd om met je in contact te treden. Vervolgens hebben ze een brief verstuurd met daarin een speciaal nummer waarnaar teruggebeld kon worden. Ik maak hieruit op dat dit traject niet succesvol is afgerond.

 

Ik wil dat graag gaan overnemen en ben inmiddels je case aan het doornemen. Ik maak hieruit op dat een financiële vergoeding op zijn plaats is. Nu ben ik inmiddels druk in de weer met een rekenmachine en de diverse nota's maar zou je mij een indicatie kunnen geven van het totale bedrag?

 

Tenslotte zou ik graag een nummer van je willen noteren waarop ik je kan bereiken om dit toe te lichten.

 

Nogmaals mijn excuses voor de trage afhandeling.

 

[...]

 

Constant ben ik de gene die er WEER achteraan moet. Inmiddels wordt het hoog tijd dat ik mijn geld eens een keer terug ga krijgen, maar ook een schadevergoeding voor het lange wachten en de onmogelijke moeite en energie die ik er in moet steken!!! Ik ben er echt helemaal klaar mee nu.

Re: mijn geduld is op!!

Avatar
door
Gewaardeerd Forum Lid
Berichten: 8
Geregistreerd: ‎03-01-2014
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Het begin is er
Bericht 8 van 9 (2.619 Weergaven)

Schadevergoeding...tja...ze enen niet eens een simpele verhuizing  regelen of een betalings herinnering meer sturen, laat staan zoiets... veel suc6 met je zaak broeder. Ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik..

Re: mijn geduld is op!!

Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎19-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 9 van 9 (2.594 Weergaven)

thanks, onderhand alweer een maand verstreken zonder iets te horen. slechte zaak! vervelend dat het bij jou ook niet vlekkeloos is verlopen, je zou van zo'n bedrijf toch meer professionaliteit verwachten.