Beantwoorden
Vaste forum gast
harm1976

Kacht

[ Bewerkt ]

Enige tijd geleden is mijn e-mail gehackt doordat ik een e-mailadres bij KPN heb en een bestelling heb gedaan bij babydump. Hierdoor was mijn e-mail een aantal dagen geblokkeerd. Na zelf contact op te hebben genomen met KPN is deze weer vrij gegeven.

Een tijdje later werd ik gebeld door KPN en werd mij voor het ongemak een korting op de factuur of een dinercheque aangeboden. Ik was hierdoor aangenaam verrast en stelde dit erg op prijs en besloot voor een dinercheque te gaan. Tot op heden heb ik deze echter nog niet ontvangen en vandaag besloot ik contact op te nemen met KPN om te vragen of dit wel goed gegaan is. Na mijn verhaal te hebben verteld was ik met stomheid geslagen toen de medewerker aan de telefoon mij vertelde waarom ik deze dinercheque nog niet heb ontvangen. Er werd mij namelijk verteld dat achteraf is gebleken dat KPN niet verantwoordelijk is voor het hacken van mij e-mail en daardoor is het aanbod terug gedraaid. Ik heb toen gevraagd waarom kpn mij daar niet over geïnformeerd heeft en kreeg toen te horen dat deze medewerker dat ook niet wist en hij dit in het volgende werkoverleg zou aankaarten.

Ik ben hierover erg ontstemd. Ik heb er ook niet om gevraagd om gehackt te worden. Ik vind het belachelijk dat KPN eerst een vergoeding aanbied waar ik niet om heb gevraagd maar aangenaam door was en later dit zonder tegenbericht aan mij dit weer terug draait. Kpn had dan beter eerst kunnen uitzoeken wie verantwoordelijk was voor het hacken van mijn e-mail voordat zij mij benaderde voor het aanbieden van een vergoeding.

Ik ben hierdoor erg teleurgesteld in KPN. Het bevreemd mij dat een goed aangeschreven professioneel bedrijf zoals KPN zo met zijn klanten omgaat. Wellicht heeft KPN genoeg klanten waardoor zij zo met hun klanten omgaan en misschien wel wat klanten kunnen missen?

Ik vind deze actie van KPN niet netjes en zeer klantonvriendelijk!

Allround expert
glenmorangie

Re: Kacht

ik denk dat je gebeld bent door een babydump medewerker, kpn geeft bij mijn weten geen dinnercheques, ik hoop dat dit je vraag beantwoord.

ik ben ook te vinden op forum.telfort.nl
Vaste forum gast
harm1976

Zeker niet. Wij mochten kiezen voor een verrekening op het abonnement van KPN of een dinercheque. Daarbij wist de medewerker van KPN die ik vanmiddag aan de telefoon had ook precies waar het om ging maar dat dit is terug gedraaid omdat KPN achteraf niet verantwoordelijk zou zijn voor het hacken.

Community Manager
Cornelis

Beste harm1976,

Kunt u mij in een privebericht uw klantnummer, postcode, huisnummer en een contactnummer toe sturen.

Na ontvangst van de gegevens kan ik het voor u oppakken en zien wat ik voor u kan betekenen omtrent uw vraag.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Als dit bericht je heeft geholpen, klik dan op de kudo duim
Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op als oplossing accepteren