- Abonneren op onze RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
Specificat ies E-mail only basis en extra?
[ Bewerkt ]
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Naar een vriend e-mailen
- Ongepaste inhoud melden
04-07-2012 10:58 - bewerkt 04-07-2012 10:59
Gisteren met de helpdesk gebeld om mijn internetabbo om te laten zetten naar e-mail only extra (omdat een helpdeskmedewerker me vertelde dat extra nodig was om meer dan 1 e-mailbox te behouden), krijg ik vandaag een bevestiging dat ik word overgezet naar e-mail only basis! Alsof ze het je gewoon niet -willen- verkopen. De 'opzegging' is trouwens omdat ik overstap op zakelijk internetplusbellen in plaats van een consumentenaansluiting, maargoed, dat terzijde
Ik was natuurlijk niet echt blij, want ik had begrepen dat ik met e-mail only basis dus een paar e-mailadressen kwijt zou raken. Na vandaag een half uur te hebben gebeld (5x doorgeschakeld) vertelde een andere helpdeskmedewerker me dat het verschil hem enkel in opslagruimte zit. Verwarring alom! Weet iemand van nu werkelijk de vork in de steel zit? Ik heb 3 verschillende e-mailboxen, elk met een aantal aliassen. Welk pakket moet ik nu hebben om dit zo te houden? Oftewel, wat zijn de eigenlijk specs van die e-mail only pakketten. De helpdesk weet het zelf niet, het staat nergens op de website... Wat moet ik nou?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Re: Specificat ies E-mail only basis en extra?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 04-07-2012 11:09
Nu blijkt dat mijn extra e-mailadressen al afgesloten zijn en de telefonische helpdesk wil me niet helpen. Ik denk dat ik het antwoord op de bovenstaande vraag dus al weet. Fijn, bedankt KPN!
Re: Specificat ies E-mail only basis en extra?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 04-07-2012 14:11
Na nog een keer bellen geeft de telefonist aan nu wel het een en ander ingesteld te hebben om het terug te draaien. Hij kon alleen niet achterhalen wanneer dat zou zijn, sommigen zeiden 24 uur, anderen hadden het over 2 weken.
Hopelijk ziet KPN in dat, hoewel het misschien marketingtechnisch niet handig is, het toch erg fijn zou zijn als ze iets op het internet zou zetten over hoe de pakketten in elkaar zitten.