Beantwoorden
Adviseur
leo-timmermans

Re: Wordpress installeren

Ik zou weleens willen weten of je van KPN bent?

Allround expert
glenmorangie

[ Bewerkt ]

ik ben klant van kpn heb zelf itv internet bellen en tv dus, of zoals eelco blok hetzelf zo mooi zegt, het brood en boter voor kpn.

ik ben ook te vinden op forum.telfort.nl
Vaste forum gast
humorman

[ Bewerkt ]
Hoi . Ik zie dat dit een wat ouder topic is maar ik wou toch even reageren. Ik heb ook de online hosting van KPN maar bij mij is het probleem dat de sql te laag is voor de nieuwe versie van wordpress ik geloof dat KPN op sql 4.3 draait en mijn wordpress heeft 5.3 nodig .Ik heb ook al een paar keer gevraagd of ze dat nog gingen updaten maar daar krijg je geen antwoord op. Ik vind ook als je in je beheer bent van de online hosting dat de voorgeinstalleerde software erg achter loopt en eerlijk gezegd snap ik niet dat wordpress er niet standaard tussen zit want dat hebben de meeste hosting providers wel zoals yourhosting , strato enz. Misschien een tip voor KPN.
Allround expert
glenmorangie

ik ga er vanuit dat dit probleem is opgelost inmiddels ?

ik ben ook te vinden op forum.telfort.nl
Adviseur
leo-timmermans

Ja mijn probleem is opgelost. Alles werkt naar behoren nu. In heb me wel van het Windows platform naar een Linux omgeving laten zetten. Want op de Windows omgeving wordt Php niet onderdsteund.

Ook heb ik maar voor de zekerheid een domein bij One.com genomen en hier werkte alles meteen zonder problemen. Kijk maar op leotimmermans.com.

Groeten van een tevreden man.

Leo