op 23-05-2012 00:50
Ik wil het email-adres (@hetnet) van een overleden familielid verwijderen (of blokkeren) zonder dat het betreffende internet abonnement wordt opgezegd (dit komt later).
Helaas is het in de instelpagina http://csc.hetnet.nl/CSC/MailInstallation.aspx niet mogelijk, een email adres te verwijderen, ook als ik er meer dan 1 gedefiniëerd heb.
Dus moet dit maar door de klantenservice worden gedaan. Graag contactgegevens meedelen, zodat het betreffende account genoemd kan worden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op
23-05-2012
13:06
- laatst bewerkt op
23-05-2012
19:02
door
Cornelis
Beste RJM,
Ik wil u graag helpen met uw verzoek,
Graag verzoek ik u om mij via een privébericht de postcode, huisnummer, naam contractant, betreffende e-mailadres en een bereikbaarheidsnummer toe te sturen.
Met vriendelijke groet,
Danny
op 02-07-2012 21:22
Ik probeer ook e-mailadressen van een overleden familielid te verwijderen en dat kan dus niet. En dat terwijl ze aangemaakt als mijn sub-account. Voor gebruikers zijn de nieuwe mogelijkheden een achteruitgang. Erg klant onvriendelijk. Nu moet ik aan wie een e-mail sturen? Wat een bevoogding. Ik hoor graag.
op 02-07-2012 21:46
Beste nobody,
U kunt in dit geval ook een privébericht aan Danny sturen op de wijze zoals aangegeven in bovenstaand bericht.
Ik zal Danny informeren dat ook u hem een privébericht bericht zal sturen.
Met vriendelijke groet,
Cornelis
op 11-08-2012 17:32
Beste Danny,
Zou ik u ook via een privebericht kunnen benaderen, want ik heb hetzelfde "probleem". Ik heb in mijn onwetendheid adressen aangemaakt, die ik weer wil verwijderen.
Bedankt alvast.
Gr
Johnnes
op 13-08-2012 09:01
Beste Johnnes,
Ik wil je hier graag mee helpen. Als je in een privebericht je postcode, huisnummer, en naam contractant stuurt kan ik de gewenste e-mail adressen verwijderen. Ik hoor graag welke
e-mail adressen verwijderd mogen worden.
Groet,
Danny