op 11-02-2012 09:44
Weet iemand hoe ik mijn wachtwoord kan veranderen die ik heb gekregen om mijn e-mail van kpn in te stellen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-02-2012 10:54
Beste IngridY,
Normaliter kun je op de volgende pagina:
http://www.kpn.com/prive/mijnkpn/inloggen.htm
Onder het kopje gebruikersnaam of wachtwoord vergeten deze gegevens wijzigen.
Maar KPN heeft preventief alle wachtwoorden gewijzigd, zie bericht op onderstaande pagina en momenteel is alles nog geblokkeerd.
op 11-02-2012 11:27
ik denk dat kpn de 539 klanten die getroffen zijn zoiezo een nieuw wachtwoord gaat toesturen per brief, dus die hoeven niets te doen, kpn weet namelijk wie wel of niet getroffen is, kleine troost dat het dus maar kleine groep is.
op 11-02-2012 22:04
Zucht....
Werkt voor geen meter.
Een half uur geleden mijn wachtwoord veranderd via http://www.kpn.com/corporate/Digitale-inbraak.htm
Maar nog steeds is mijn oude wachtwoord actief.
Sorry dat ik het zeg, maar mijn vertrouwen in KPN heeft de afgelopen 2 dagen wel een enorme deuk opgelopen. De communicatie is bedroevend en wat er wordt gecommuniceerd, klopt niet.
op 11-02-2012 22:21
Na ongeveer 3 kwartier is de wachtwoordwijziging toch nog gelukt.
op 11-02-2012 22:26
Beste sellh,
Blij om te horen dat het nu voor elkaar is.
Het gaat in sommige gevallen wat trager maar u kunt nu weer aan de slag.
En dank dat u het goede nieuws ook doorgeeft.
Met vriendelijke groet,
Cornelis
op 12-02-2012 11:32
Ik heb mijn wachtwoord gisteravond al veranderd, maar kan mijn mail nog steeds ophalen met mijn oude wachtwoord. Zojuist nóg een keer veranderd, maar nog steeds hetzelfde! Ik begrijp er niets van!
op 12-02-2012 11:56
Beste Willempje58,
Het resetproces is gisterenavond herstart en zodoende zijn accounts terug gezet naar het oude wachtwoord. Als u het wachtwoord nogmaals reset blijft het nieuwe wachtwoord actief.
Met vriendelijke groet,
Daan Popken
op 12-02-2012 12:01
Nee, dat klopt niet. Ik heb mijn wachtwoord nóg een keer veranderd vanmorgen. Nu niet via de speciale pagina van KPN, maar op de 'gewone' manier. En nog steeds werkt Outlook op mijn oude wachtwoord. Sterker nog... het werkt op beide wachtwoorden. Dat kán toch niet!!!
op 12-02-2012 12:12
Beste willempje58,
Dank voor de melding! Ik heb dit probleem direct doorgezet! Mocht ik hier antwoord op krijgen dan koppel ik dit direct terug op het forum.
Met vriendelijke groet,
Daan Popken