Beantwoorden
Adviseur
lucy1971
Geaccepteerde oplossing

mailadres

Ik heb net internetplusbellen geinstalleerd.Ik wil een emailaccount toevoegen, maar krijg de melding actie afgebroken u heeft nog openstaande orders. Wat houdt dit in?

Expert
Fiberman

Re: mailadres

beste lucy1971, 

wat jij zegt heb ik ook wel gehad. als je iets wijzigt, dan is dat voor KPN een order. Als zo'n order blijft hangen dan kun je daarna niets meer bestellen. Op de helpdesk (0900-0244) kunnen ze dan een melding aanmaken om deze door te laten lopen. Laat je weten hoe het afloopt? 

Groeten, 
Fiberman 

Adviseur
lucy1971

Ik heb contact gehad via KPN Webcare op Twitter en daar zeiden ze dat het 5 werkdagen kan duren voor ik een ander mailadres kan toevoegen. Mocht het na 7 maart nog niet lukke, moest ik maar weer contact opnemen.

Adviseur
lucy1971

Ook zei ze dat er administratief nog een opdracht open staat en dat dit enkele werkdagen kan duren.

Ik wacht het even af. Tot nu toe alles goed gegaan, installeren en zo. Dus dit moet ook over enkele dagen lukken. Hoop ik.

Moderator
Boudewijn

Beste Lucy1971, 

Welkom op ons forum. Als u mij in een Prive Bericht uw postcode en huisnummer stuurt, dan ga ik kijken of ik het voor u kan versnellen. 

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn, 

KPN.

Expert
Fiberman

Lucy1971, 

Ja dat zeiden ze ook tegen mij. Niet altijd loopt het vanzelf door. Je zult nu inderdaad even moeten wachten.

Groet, 
Fiberman 

Community Manager
Cornelis

Beste Lucy1971,

Is alles inmiddels functioneel betreffende het emailaccount?

Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Als dit bericht je heeft geholpen, klik dan op de kudo duim
Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op als oplossing accepteren
Adviseur
lucy1971

Beste Cornelis,

Alles werkt naar behoren.