Beantwoorden
Adviseur
pgroelse

nummer

Hoi, Ik merk dat er steeds makkelijker mijn geheime nummer bij instanties bekend raakt, terwijl wij ze niet zelf doorgeven. Hierbij wil ik weten hoe ik jullie kan bereiken (kan het niet op de site vinden) om een nieuw geheimnummer aan te vragen?

Ik bel gratis naar vaste nummers en wil dus GEEN 900-nummer bellen.

Allround expert
robin_gw

Re: nummer

Dit kan via het 0900 nummer of een admin kan je hierin helpen.

Adviseur
pgroelse

Waarom geef je niet het vaste nummer van KPN dat tijdens werkdagen bereikbaar is? Gelukkig kun je via zoekmachines die gewoon vinden. Ik weiger met mijn contract dat ik gratis naar vaste nummers onbeperkt mag bellen een 0900-nummer te bellen. Ik vind je antwoord dus mager. Ik heb een MijnKPN en kan nergens vinden hoe ik het noet doen. Vroeger stond het op je factuur, zo'n alternatief nummer, tegenwoordig gaat alles via internet.

Allround expert
robin_gw

KPN heeft geen alternatief nummer voor de klantenservice

Adviseur
pgroelse

Snapt KPN dan niet dat je, als je een abonnement hebt dat je onbeperkt van vast-naar-vast kunt bellen, geen 0900-nummer wilt bellen, omdat deze dan geld gaat kosten?

Ik heb via 070-3434343 van KPN om 8.34 uur gebeld en ben zo vaak doorgeschakeld dat ik pas om 8.56 uur kon neerleggen. Dat betekent dat ik anders 22 minuten had moeten betalen. Dat vind ik niet netjes.

Waarom kan ik geen mailtje sturen en de opdracht -gratis- via die weg opgeven?

Nieuwe adviseur
danyama

Als je de kpn belt 0900 0244 en je weet en ziet dat je gebeld hebt met de KPN en het loopt in de papieren de bel je weer de KPN afdeling factuur en je krijgt bij volgende factuur netjes je belkosten terug, is mij al een paar keer overkomen. Probleem 0900 opgelost.
Adviseur
pgroelse

Nog geen week hebben wij een NIEUW GEHEIM nummer toegewezen gekregen en wat schetst mijn verbazing.... ik wordt door een of andere callcenter gebeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus krijg ik een nummer zonder dat er voor wordt gezorgd dat ik geheim ben???????????????

Hoe doet KPN dat?

Ik ben woedend!!!!!!!!!!!!!!!!!

Expert
Fiberman

beste pgroelse, 

wat versta je onder een geheim nummer? als jij naar iemand  belt en hij ziet jouw nummer niet in zijn display, dan heb je het over een geheim nummer. Ook kun je afschermen dat anderen jouw nummer niet op hun rekening zien als ze met je gebeld hebben. tevens kun je aangeven dat je niet vermeld wilt worden in de telefoongids en andere electronische catalogi. tenslotte kun je het nummer actief afmelden voor diverse colporatgebedrijven (call centers).

Je kunt in MijnKPN nakijken welke instellingen jouw nummer heeft. Tevens kun je via deze link jezelf afmelden zodat je niet meer gebeld wordt door bedrijven en callcenters: https://www.bel-me-niet.nl/

Ik hoop dat je hier wat mee kunt. Eventueel kun je naar KPN bellen, om te vragen welke instellingen op jouw nummer ingesteld staan: 0900-0244

Succes!

Fiberman

Adviseur
pgroelse

Ik heb een contract dat ik gratis van vast-naar-vast bel dus ga ik zeker NIET een 0900nummer bellen en geld betalen.

Ik heb een nieuw nummer aangevraagd. Ik wilde dat dit nieuwe nummer GEHEIM zou zijn en dus nergens geregistreerd en ook niet in het telefoonboek.

Wordt ik enkele dagen nadat het is ingegaan gebeld door de kankerbestrijding.... HOE KAN DIT.... is het nummer van een ander geweest????? Is het nergens gecontroleerd dat het nu als geheim nummer wordt prijsgegeven en dus nergens in een bestand mag voorkomen.... krijg ik nu de lasten van mijn voorganger van dit nummer?

Ik vroeg niet voor niets een nieuw nummer aan!!!! Heb het zelfs nog aan niemand buiten het gezin gegeven!!!!!

Adviseur
pgroelse

Ik verwacht niet dat ik binnen een paar dagen al door de buitenwereld wordt gebeld op mijn NIEUWE nummer als ik het zelf nog aan niemand buiten het gezin heb verspreid; zelfs mijn ouders weten nog van niets.

Maar bedankt voor de link naar het bel-me-niet-register, vind het alleen zuur dat ik dat direct al moest doen.