- Abonneren op onze RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
Re: Download snelheid traag
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Naar een vriend e-mailen
- Ongepaste inhoud melden
op 25-07-2012 13:11
Jammer dat je zo reageert. Ik ga hier verder niet meer op in.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 26-07-2012 08:47
Een downloadsnelheid van 94,21 voor een redelijke prijs en (waarschijnlijk) heel veel extra's en toeters en bellen in het abonnement. Als je dan pak em beet 10 jaar terug denkt. Maar goed, we zijn Nederlanders he. We blijven klagen ![]()
groet, Fiber.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 26-07-2012 09:27
Ik kan me voorstellen dat als je een abonnement aangaat van 100/100 dat je redelijkerwijs ook verwacht dat je daar dicht in de buurt komt. Als dat niet het geval is mag je van de aanbieder een professionele oplossing verwachten.
Als ik persoonlijk mijn snelheid (up of down) niet zou halen, dan zou ik hier wel wat van zeggen. Ik snap best dat het niet exact de snelheid zal zijn waarvan men zegt die te leveren, maar tot een grens van 10% daaronder zou voor mij wel een vereiste zijn.
[ Bewerkt ]- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
26-07-2012 09:42 - bewerkt 26-07-2012 09:43
@ Fiberman, Dat ik mijn abb aanging had ik maar 60 tot 70 MB Down en 30 tot 40 Up, en dan mag je toch wel klagen lijkt mij als je 100/100 als ab.b hebt toch. Nu ik 94 Down heb ben ik daar dik teverden over, maar de UP is altijd nog het zelfde gebleven. Dat de KPN toen der tijd niet met concrete oplossingen kwamen en ik dat elders maar moest zoeken dat zijn toch geen manieren of vind u van wel.?
Ik niet en toen ik later dit forum ontdekte dacht ik mooi dat zal ik is even haarfijn neer zetten hoe de KPN dit heeft aangepakt. maar tot een oplossing komen was er toen het speelde niet bij. Nogmaals de UP vind ik prima zo die gerbuik ik niet, maar goed ik krijg niet waar ik recht op heb. dat is 100 MB.
Ik klaag dus niet, ik kom op voor iets wat ik niet kreeg en wel voor betaal. dat wilde ik maar even tegen u gezegt hebben.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 26-07-2012 12:28
Arnico,
je verhaal doet me denken aan iemand die zegt: Mijn auto rijdt perfect, ik ben erg tevreden, maar toch wil ik dat als ik 120 rij het precies zoveel brandstof verbruikt als in de folder genoemd wordt.
Je bent perfect tevreden, maar wilt het metertje van speedtest.net aflezen en zien dat je 100 haalt. Je geeft dit aan bij KPN en voelt je niet serieus genomen. Je geeft het nogmaals aan en weer vind je jezelf niet serieus behandeld. Waarom blijf je dan nog klant? Als ik dat zo storend ervaarde zou ik gewoon lekker mn abonnement na 1 jaar opzeggen. Eens kijken of andere providers wel serieus op mijn "klachten" ingaan. Een jaar later ga je naar weer de volgende provider en zo ga je ze allemaal langs tot je bij jouw ideale uitkomt. Dé provider die je uiteindelijk als koning in de watten legt voor 50 euro per maand, daar blijf je.
Laat je ons weten bij welke het helemaal perfect was?
Fiber.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 26-07-2012 13:59
Beste Fiber, Bij elke provider is wel wat dus dat heeft totaal geen zin, ik vind je antwoord daarom ook totaal nergens op slaan. tussen 30/40 of 100 MB is toch een groot verschil. of vind je dat noemswaardig????
Die 94 MB Down zei ik al ben ik tevreden over dus niet precies 100, je hebt altijd wel iets verlies. Dus ga mij even niet de les lezen hier zeg. En nee ik ga niet zeggen waar ik hen ga hierna, want voorlopig blijf ik bij KPN omdat zoals ik al in het begin zei alles goed is Interactieve TV etc. Telefoon en Internet is oke. Alleen de beloofde snelheden bleven uit in het begin. Je moet wel alles goed lezen voor je je oordeel hier meld he. Aan onzin verkopers hebben we hier al helemaal geen behoefte aan.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 26-07-2012 14:17
Toch jammer dat je zo afstandelijk blijft reageren. Andere gebruikers proberen je ergens op te wijzen, maar je blijft maar "flamen".
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 26-07-2012 14:41
Ja hallo, wat hij daar zegt slaat toch ook nergens op. alles wat hij meld geef ik zelf toch al aan.
nogmaals ben dik te vreden met de KPN. het is dat ik de UP load niet gebruik. Maar ik sta niet op mijn strepen om de volle 100 MB te hebben. dat zegt hij dus en dat is niet zoals ik het hier schets he. dus zijn antwoord had totaal geen nuttige info voor mij.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 26-07-2012 15:50
Arnico,
Ik reageerde zo omdat je enerzijds dit tevreden bent, maar anderszijds ook klaagt over de upload. Je hebt zeker een punt, wat men beloofd moet nagekomen worden. Je kan het echter ook positief insteken. Je hebt nu voor een redelijk bedrag 100 down en 40 up. Niet slecht lijkt me. Daarnaast zitten er tegenwoordig vele extra's in de abonnementen (vooral bij KPN) die er vroeger niet waren.
Wordt het niet eens tijd dat je jouw zegeningen telt? In plaats van elke keer te wijzen op de enkele zaken die niet volkomen perfect zijn. Daarbij kwam gelijk mijn gedacht op van: Ben je niet tevreden, ga dan. Niemand die je dwingt.
Het glas is half vol of half leeg. Nee, voor 5/4 vol of voor 1/5 leeg... t is maar hoe je het noemt.
Groet,
Fiber.
[ Bewerkt ]- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
26-07-2012 16:01 - bewerkt 26-07-2012 16:05
Dit is het antwoord van KPN op mijn vraag wat de minimale snelheden zouden moeten zijn. Ik citeer:
"We garanderen voor elk pakket een minimale snelheid. Instap: 24 Mbit. Standaard: 80 Mbit. Premium: 300 Mbit."
Je hebt dus gewoon een reden om nog een keer met KPN om de tafel te gaan zitten (laat KPN jou bellen i.p.v. andersom) en geef aan dat dit via Twitter door de KPN medewerkers (@KPNwebcare) is verteld.
Steek er nou iets van op en blijf niet de hele tijd flamen. Forumgebruikers zijn er om je te helpen, niet om je af te zeiken.