Beantwoorden
Forum gast
funmix
Geaccepteerde oplossing

Klacht Kpn

[ Bewerkt ]

Hallo

Ik heb een alles in  1 pakket  van kpn via de vdsl modem.

Nu is het zo dat mijn jaar contract bijna is afgelopen.

Nu heb ik al een maand geleden mijn opzegging gedaan via het formulier wat jullie op de website hebben staan. Hiervan heb ik een bevestiging gehad via de mail

Nu heb ik een aantal weken geleden gebeld met de kpn omdat ik over wil stappen naar glasvezel van de kpn.

Ik heb gevraagd of mijn opzegging was door gekomen en dit was niet geval .

Nu heb ik een aantal dagen geleden de aanvraag voor glasvezel gedaan en daar ook aangeven dat ik mijn oude diensten wil opzeggen.

Maar je raad het al.

Ik krijg een bevestiging met gefeliciteerd  voor de glasvezel aanvraag.

Vandaag kreeg ik bericht dat er zelfs een monteur langskomt die de boel aan komt sluiten zodra alles is geregeld?

1)Ik heb niet gevraagd om een monteur ik wil een doe het zelf pakket.

3)Ik heb gevraagd om een datum af te spreken wanneer ik aangesloten kon worden op glasvezel omdat mijn jaar contract nog niet om is maar daar hebben jullie blijkbaar ook maling aan.

2) Vervolgens weer geen bevestiging dat mijn oude diensten worden opgezegd dus ik heb nu een aangetekende brief liggen die morgen de deur uitgaat.

4) Ik dacht net even met de kpn te bellen maar vergeet het maar 20 euro van mijn beltegoed op omdat ik in de wacht sta...

Ik zou graag willen dat ik een doe het zelf pakket krijg voor de glas vezel en dat ik eind maart kan worden aangesloten  anders ga ik de boel annuleren want ik heb er genoeg van.

Alvast bedankt voor de moeite.

Allround expert
dit0rz

Re: Klacht Kpn

Beste funmix,

Bij glasvezel is het zo dat de Experiabox door de monteur wordt aangesloten, de rest van de installatie kun je vervolgens zelf doen.

Of er wat voor betalen en dan doet de monteur dat ook voor je. De monteur zegt ook de oude diensten voor je op.

Dus even afwachten tot deze afspraak is gemaakt.

Forum gast
funmix

Re: Klacht Kpn

Hallo. Bedankt voor dit duidelijke antwoord,ik ga even wachten op de afspraak. Het is alleen jammer dat dit niet vermeld word in de mails of aan de telefoon ,ik kon het ook niet op de site van KPN vinden maar misschien heb ik dat over het hoofd gezien. In ieder geval nogmaalss bedankt.:-)