Beantwoorden
Forum gast
Raykootstra
Geaccepteerde oplossing

Overstappen?

Beste KPN,

Ik heb momenteel Lijbrandt als glasvezel aanbieder in Houten.

Ik ben niet tevreden over hun service en wil graag overstappen naar KPN.

Ik heb een mooie aanbieding gezien op een website, waar een mooi KPN pakket wordt aangeboden.

Mijn vraag is, als ik nog voor het eind van deze maand opzeg bij Lijbrandt en een KPN pakket afsluit via die website, kunnen jullie dan de glasvezel lijn overnemen? Of moet eerst mijn abbonement bij Lijbrandt helemaal afgelopen zijn? Dit omdat ik ook niet een dag zonder internet wil zitten.

Ik wil namelijk ook zo snel mogelijk overstappen.

Ik hoor graag van u.

Groeten,

Raymond

Moderator
Boudewijn

Re: Overstappen?

[ Bewerkt ]

Beste Raykootstra, 

Welkom op het KPN Forum!

Zou u mij via een Privebericht uw contactnummer kunnen sturen? 

Dan neem ik contact met u op omtrent uw vraag.

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn

Forum gast
Raykootstra

Beste KPN,

Toen ik mijn eerste bericht had gepost, werd ik netjes door jullie gebeld en werd mij verteld dat er nog geen overstap regeling is van Glasvezel aanbieder X naar Glasvezel aanbieder Y.

Er werd vriendelijk verzocht om nog even bij mijn huidige provider (Lijbrandt) te blijven en medio Maart 2012 weer contact op te nemen, want dan was er waarschijnlijk wel een overstap regeling gerealiseerd en zou ik geen dag meer zonder internet zitten als ik de overstap zou gaan doen.

Mijn vraag is, is er nu wel een overstapregeling?

Met vriendelijke groeten,

Raymond Kootstra

Moderator
Boudewijn

[ Bewerkt ]

Raykootstra, 

Het is nu mogelijk om over te stappen van glasvezelaanbieder X naar KPN. Je kunt het gewenste pakket van KPN Glasvezel gewoon bestellen (in jouw geval had jij dat al gedaan). 

Let op: Zeg je oude glasvezel abonnement bij provider X niet eerder op totdat de diensten van KPN Glasvezel werkend zijn opgeleverd.

Dus: Totdat de KPN Installatiemonteur geweest is, niets opzeggen!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn