Huisregels en veel gestelde vragen

  • Laatste activiteit 28-11-2014
  • 7811 Nu online
  • 92890 Berichten
  • 38601 Leden
Geaccepteerde oplossing

Veelgestelde vragen over het KPN forum

  • 07-01-2013 14:04
  • 13362

"Hoe weet u dat uw vraag beantwoord is?"

Als u een bericht plaatst krijgt u een automatische notificatie via de mail als er iemand op uw vraag/bericht reageert.

 

"Misbruik van het forum waar kunt u dat melden?"

Het kan gebeuren dat er teksten geplaatst worden die in strijd zijn met de gebruiksvoorwaarden van het Forum. KPN Webcare is er op gericht dat berichten die in strijd zijn met de algemene voorwaarden zo spoedig mogelijkte verwijderen. Het kan zijn dat u een dergelijke bericht eerder ziet als medewerkers van het Forum, in dat geval kunt u het melden.
U kunt dit doen door bij het bericht te klikken op "Opties" .
Hier kunt u op de keuze "Ongepaste inhoud melden" klikken. Dan kunt u een bericht naar de moderators sturen.

 

"Wanneer is het forum geopend?"

U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week informatie zoeken, berichten en vragen plaatsen en reageren op berichten van andere Forum gebruikers.
KPN-Webcare Specialisten zijn ook aanwezig op het forum om waar nodig vragen te beantwoorden.

 

"Waar kan ik posts plaatsen op het Forum?"
Het KPN-forum is onderverdeeld in verschillende categorieën zoals mobiele telefonie, internet, telefonie televisie en overig. Kies de categorie die het beste bij uw vraag/bericht past. Om uw vraag of oplossing te kunnen posten, moet u zich eerst registreren en/of aanmelden op het Forum.
Heeft u al een MijnKPN-account dan kunt u zich daarmee aanmelden en hoeft u zich niet opnieuw te registreren. Heeft u suggesties om categorieën toe te voegen of verplaatsen, laat het dan weten! We willen graag het KPN-forum verbeteren zodat u er optimaal gebruik van kunt maken. 
De KPN Lounge is het bord waar je off-topic kunt posten, dus als u graag iets wilt posten wat niet zozeer een vraag is over onze producten en diensten.

 

"Hoe herken ik een KPN medewerker op het KPN forum?"

Alle KPN administrators/moderators en Webcare Specialisten hebben een KPN logo voor hun naam staan. Ook staat er achter hun naam admin, moderator of KPN Webcare specialist. Het gebruik van KPN in de gebruikersnaam van overige gebruikers is niet toegestaan. Het kan zo zijn dat medewerkers (buiten genoemde medewerkers met titel en KPN Logo) van KPN actief zijn op het forum en u helpen. Dit doen zij niet officieel namens KPN. Daarom raden wij u ook aan om geen persoonlijke informatie aan deze personen te verstrekken. Ook het geven van persoonlijke informatie aan overige Forum gebruikers raden wij niet aan en is geheel en alleen uw eigen verantwoordelijkheid.

 

"Doel van het KPN Forum?"

Doel van het forum is dat klanten informatie met elkaar delen en elkaar helpen via het forum. Er komen steeds meer applicaties op de producten van KPN. Zodoende wordt het ook steeds lastiger te begrijpen. Hoe sluit ik een dvd-recorder op mijn ITV-tuner aan? Hoe houdt ik mijn smartphone up -to-date? Hoe wijzig ik mijn nummerweergave in Mijn KPN? Dit zijn vragen die u kunt stellen of u kunt deze vragen beantwoorden! KPN houdt toezicht op het forum en zal vragen in sommige gevallen via KPN Webcare Specialisten beantwoorden. 

"Persoonlijke gegevens"
Voor vragen over uw factuur, bestelling of contract verwijzen wij naar onze klantenservice. Het forum is voor iedereen toegankelijk dus denkt u erom met het delen van persoonlijke gegevens zoals: telefoonnummer, adres, klantnummer etc. deze zullen door ons aangepast en/of verwijderd worden.

 

"Wat zijn Kudo's?"

Kudo's kunt u als blijk van waardering geven aan een forumlid. Bijvoorbeeld: voor het antwoord op uw vraag, voor het delen van informatie, voor het stellen van de vraag. Het doel van de kudo's is om personen te inspireren meer vragen te beantwoorden of meer informatie te delen op het forum.



Nieuw op het forum? Lees eerst onze huisregels. Met een kudo geef je waardering aan anderen, door het een bericht als oplossing te accepteren ben je blij met het antwoord.

Helaas kunnen wij niet op ongevraagde priveberichten reageren.
Bericht 1 van 4 (13.362 Weergaven)
Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 1.416
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Guiness Book of Kudos
  • Eerste post
  • Eerste kudo

Re: Veelgestelde vragen over het KPN forum

waarom worden mij vragnen niet beantwoord , zowel op het forum niet , als via pm

 

gr fam van raalte

Bericht 2 van 4 (13.306 Weergaven)
Avatar
door
Ervaren Forum Lid
Berichten: 5
Geregistreerd: ‎07-12-2012
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Het begin is er

Re: Veelgestelde vragen over het KPN forum

[ Bewerkt ]

Volgens mij worden Priveberichten zonder verzoek van een webcare specialist / moderator niet (altijd)beantwoord. Maar worden er alleen Priveberichten in behandeling genomen die op hun "verzoek" zijn verstuurd. Klinkt bezopen maar volgens mij heb ik zoiets gelezen ergens op dit forum... In mijn beleving zou het toesturen van problemen aan webcarespecialisten / moderators gewoon mogelijk moeten zijn. check hier : > http://forum.kpn.com/t5/Huisregels-en-veel-gestelde/quot-Hoe-stuur-ik-een-privebericht-quot/td-p/572... 

 

Ik krijg betaald in kuddo's
Bericht 3 van 4 (13.094 Weergaven)
Avatar
door
Specialist
Berichten: 42
Geregistreerd: ‎04-01-2013
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Komt op stoom

Re: Veelgestelde vragen over het KPN forum

Beste Sherakahn,

 

Dank voor je reactie. Het klopt inderdaad dat webcare en de moderators op het forum alleen reageren op privéberichten die op hun verzoek zijn gestuurd. Uiteraard staat het iedereen vrij een openbaar bericht op het forum te plaatsen, voordeel hiervan is dat andere klanten in de meeste gevallen ook het antwoord in kunnen zien en wellicht daarmee hun eigen vraag kunnen beantwoorden. 

 

Vriendelijke groet,

Allart



Nieuw op het forum? Lees eerst onze huisregels. Met een kudo geef je waardering aan anderen, door het een bericht als oplossing te accepteren ben je blij met het antwoord.

Helaas kunnen wij niet op ongevraagde priveberichten reageren.
Bericht 4 van 4 (12.995 Weergaven)
Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 1.416
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Guiness Book of Kudos
  • Eerste post
  • Eerste kudo
Beantwoorden

Welkom

Bij de KPN Community

Log in om je profiel te bekijken en te beheren, vragen te stellen en te beantwoorden, ideeën te delen en veel meer!

Inloggen met Facebook
Heb je nog geen account?
  • Praat mee over de blogs.
  • Help mee op het forum.
  • Denk mee in 'OnsKPN'.
Registreer nu