Welkom op het KPN forum

Help
Beantwoorden
Vaste forum gast
henkjan112
Geaccepteerde oplossing

Alles loopt mis

Vorig jaar als tevreden klant geprobeert mijn losse telefoon- en internetcontract om te zetten naar een internetplusbellen contract. Werkelijk alles ging mis en wel zodanig dan we ons voornamen bij een eerstvolgende mogelijkheid afscheid te nemen van KPN.

Nu is het dan zover. Blijkt het geen probleem te zijn, op het internet na. Ook daarbij zijn weer fouten gemaakt door KPN en de gevolgen worden op ONS, de klant dus afgeschoven. Ben het helemaal zat!!!

Overweeg stappen, maar misschien wordt mijn verhaal hier opgepikt, als laatste kans voor KPN.

Adviseur
hermansche

Re: Alles loopt mis

Ik heb een aantal keren al precies hetzelfde meegemaakt. KPN maakt zo verschrikkelijk veel fouten dat mijn bedrijf er onder lijdt. Ze sluiten e-mail af, waardoor we niet meer bereikbaar zijn, ze zetten verkeerde telefoonnummers om, ze mixen privelijnen met zakelijke lijnen, de klantenservice weet van niks, terwijl we al 20 maanden bezig zijn om alle telefoonlijnen en internetlijnen te verhuizen! Ongelooflijk! Wat een onkunde! Het is zelfs zo erg dat een medewerker van de technische dienst ons aanraadde om naar een andere aanbieder te gaan wanneer al het gezeik over is! KPN heeft nog niet eens het fatsoen om zich te houden aan belafspraken. Tussen 17.00 en 22.00 uur moesten we beschikbaar zijn! En als we dan de volgende dag bellen blijkt dat ze gewoon niet zijn komen opdagen, zonder reden en zonder excuus. Schande!

Allround expert
robin_gw

In dit geval beste oplossing, schrijf een klacht naar KPN dan zal de klantenreacties het probleem op zich nemen en oplossen.

Adviseur
hermansche

Dat ga ik zeker doen, hoewel de klantenservice natuurlijk allang van mij gehoord heeft hoe het zit. Daarom heb ik zeer weinig vertrouwen in die afdeling. Ze weten niks, ze mogen niks, ze schakelen de verkeerde afdelingen in, etc.

Allround expert
robin_gw

Om het ook voor mij duidelijk te maken,

Je neemt dus diensten af bij zowel KPN consumenten als bij KPN zakelijk op hetzelfde adres?

Adviseur
hermansche

klopt

Allround expert
robin_gw

Oke dan kan er weinig foutgaan aangezien het 2 aparte bedrijven zijn KPN zakelijk en consument die niet aan elkaars lijnen kunnen komen.

Adviseur
hermansche

:smileyhappy: Haha!

Allround expert
robin_gw

Maar laat KPN Klantenreacties het oppakken dan lossen die in ieder geval de consumenten lijnen op zakelijk kan daarna na gekeken worden.

Adviseur
hermansche

Ze hebben het totaal in de soep gedraait! Twee aparte bedrijven... nou in de praktijk knutselen ze vrolijk aan alle lijntjes hoor...