op 20-10-2011 15:07
Hallo Henkjan112 en Hermansche,
Kunt u mij via een privébericht uw postcode+huisnummer, klantnummer en een contact telefoonnummer toesturen.
Dan pak ik de zaak op.
Met vriendelijke groet,
Daan Popken
op 25-10-2011 13:08
Beste Henkjan112,
Is je probleem inmiddels opgelost? Zo ja hoe is het uiteindelijk opgelost?
Met vriendelijke groet,
Daan Popken
op 25-10-2011 21:45
Hallo Daan,
Ik ben gisten conform afspraak gebeld door een collega van je.
Dat verschuiven van de ingangsdatum van het contract blijkt inderdaad onjuist te zijn (logisch).
Het contract wordt dus met een maand opzegtermijn beëindigd.
We verdwijnen dus als KPN cliënt, UPC heeft hier inmiddels de boel aangesloten, alles werkt perfect.
Bedankt voor je inzet, zijn we toch nog op een positieve manier weggegaan.
groet,
Henkjan
op 28-10-2011 17:18
Daan,
Gisteren heb ik je een privebericht gestuurd. Vandaag blijkt de situatie nog weer verergerd. Naast het internet is telefoon is nu ook afgesloten! Waarschijnlijk heeft die mevrouw Erduran van KPN dat gedaan. De maat is nu wel echt vol! Hopelijk kun je asap contact met mij opnemen.
op 03-11-2011 12:11
Er is nu een monteur langs geweest. Situatie is iets beter. Internet doet het weer en telefoon ook. We hebben wel nog te veel abonnementen én waar het allemaal om draait, de verhuizing van de zakelijk telefoonlijn moet nog worden gedaan. Hopelijk kan dat nu wel worden uitgevoerd, dat is het belangrijkste.
op 03-11-2011 15:16
Beste Hermansche,
Goed om te horen dat er dingen verbeteren. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben dan hoor ik het graag. Zelf houd ik de zaak ook in de gaten.
Met vriendelijke groet,
Daan Popken