Beantwoorden
Frequente forum gast
6415ab

Harde schijf online is een RAMP

Sinds vorige week heb ik een abonnement op 'Harde Schijf Online'.  Op papier een heel fijne service, maar in de praktijk werkt het niet!

Ten eerste gaat het uploaden enorm langzaam. Let wel; ik bedoel niet dat het een 'beetje' langzaam gaat; het uploaden van een bestand van een beetje afmeting duurt letterlijk uren!!

Ten tweede; als je eenmaal de bestanden met veel wachten wél op de harde schijf online hebt weten te krijgen; kun je ze niet meer inzien. Verbinding wordt automatisch verbroken, en krijg je een foutmelding. Uiteraard heb ik diverse keren opnieuw opgestart, en zelfs de volledige software opnieuw geinstalleerd. Niets lijkt te helpen.

Ten derde [al is dit iets wat achteraf wel bij de specificaties vermeld staat, dus KPN niet écht aan te rekenen]. Het werkt NIET met Apple.

Al met al is het principe van de harde schijf online heel handig, maar op deze manier heb ik er dus helemaal niets aan. Het geld dat ik betaal voor een jaarabonnement ha dik beter kunnen investeren in een 'echte' externe harde schijf.

Graag jullie mening; ben ik de enige die hier last van heeft, of komt dit vaker voor?

Community Manager
Cornelis

Re: Harde schijf online is een RAMP

Hallo 6415ab,

Welkom op het KPN-forum!

Kunt u mij via een privébericht uw postcode+huisnummer, klantnummer,domainnaam, of eventueel bedrijfsnaam, en een contact telefoonnummer toesturen.

Dan kijk ik wat ik voor u kan doen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Als dit bericht je heeft geholpen, klik dan op de kudo duim
Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op als oplossing accepteren
Forum gast
Rasta1970

Ik heb ook hetzelfde probleem. 

Een file van 3 gig duurt 2 uurtjes om up- te loaden, en als je klaar bent kun je niet bij je files komen.

Het blijft maar offline gaan.

Het zijn een stelletje oplichters!!!

Ik heb van dit product nooit kunnen genieten!!!

Door een foutje ben ik aan deze rotzooi nog een jaar verbonden.

Als je belt word je van de kast naar de muur gestuurd!!!

Het maakt niet uit het is maar geld.

En KPN vraagt zich af waaron ze zoveel klanten kwijt zijn geraakt, door slechte producten!

Forum gast
infodecibnl

Goedemiddag sinds 2 weken heb ik gebruikgemaakt van harddisk online, als eigenaar van een klein administratiekantoor wilde ik namelijk de harddisk extern gebruiken voor het veilig stellen van documenten en dat ik dus ook thuis kan werken ennopslaan extern ( dus iets anders dan backup) echter het systeem werkt voor geen meter, ik heb bijvoorbeeld betanden geupload,maar ik kan er dus niet meer bij!!, ik zien dan bijvoorbeeld de door mij gemaakte directory, wil daar op klikken, even wachten, nog meer wachten, en dan er weer uit gegooid worden graag oproep aan de beheerder van deze site waar ik met ditnprobleem terecht kan. overigens wat het contract betreft, als opmerking op voorgaande opmerkingen, als het niet werkt, is men niet verplicht te betalen, hoewel het geld wel meevalt, ik heb dus liever dat er snel een oplossing komt dank voor reactie