01-02-2012 02:00 - bewerkt 01-02-2012 09:03
Ik heb sinds 2 weken mijn internet snelheid verhoogd naar 30 MB. ik woon zelf in Haarlem , echter mijn snelheid is niet omhoog gegaan ik heb diverse tests uitgevoerd op Nuria. Ik kom op een teleurstellende 1.8 MB download uit (beste resultaat) en upload 0.68 MB. Ik vind dit erg zonde van mijn geld en aangezien ik maar 2.1 kilometer van de centrale af
zit. Ik weet ik niet wat de oorzaak zou kunnen zijn. Mijn vraag is of meerdere mensen hier last van hebben en of er een oplossing voor mogelijk is. Ik heb al andere kanalen geprobeerd helaas zonder resultaat.
Ook nog even een vraagje over het PC Veilig pakket is heb deze ook genomen en alles werkt goed maar gaat KPN op korte termijn over op de nieuwe F Secure internet Security 2012 ?
MvG
David.
op 07-02-2012 16:34
hallo David,
wij hebben 2 jaar (!) een abo gehad op Premium (30 MB), maar nooit gehad... en weet je waarom?
omdat
1. het modem niet goed bleek te zijn
2. adsl omgezet had moeten worden naar VDSL
3. maar dan nog blijkt het op ons huis adres domweg niet te kunnen hoorden we afgelopen week van een kpn-medewerker!!!
we krijgen geen geld terug. hebben nu een ander modem voor zo lang ons abo nog loopt. (3 weken). maar wat denk je... nu een wit modem (H220N),, maar die blijkt ook maar max ong. 14 mb te kunnen verstouwen...
Wij gaan nu dus KPN internet verlaten na ong. 18 jaar.... raar gevoel, maar nu vinden we het wel welletjes dat we teveel betalen voor zaken die we nooit gehad hebben.
Vraag dus eens na bij kpn of je het goede modem hebt, en of uberhaupt op jouw huisadres wel 30mb haalbaar is... schroef dan je abo op tijd terug!!!
succes
Henny
op 08-02-2012 15:33
chillecom,
Met PCveilig ben je volgens deze pagina: Gevaren overzicht goed beveiligd. Kan inderdaad niet de softwareversie vinden, maar ga er vanuit dat KPN PC Veilig up to date houdt voor de klanten die deze virusscanner gebruiken.
Mvg,
Fiberman
op 08-02-2012 16:28
Beste Chillegom,
Is de internetsnelheid al hoger? Kunt u mij anders via een privébericht uw postcode + huisnummer en een contact telefoonnummer toe sturen.
Dan kijk ik zelf even waarom de snelheid nog niet hoger is.
Met vriendelijke groet,
Daan Popken
op 09-02-2012 23:27
Ik heb contact gehad met Daan , deze meneer was zo vriendelijk om voor mij uit te zoeken waarom mijn snelheid zo traag was het schijnt dat ik niet meer dan 10MB kan ontvangen dus heb ik per direct mijn 30MB weer terug gezet naar 8MB. Wel raar dat KPN reclame maakt dat in mijn regio (Haarlem) eindelijk 30 MB internet beschikbaar is terwijl dit dus niet waar is.