op 21-07-2012 20:28
Ik ben erg benieuwd of er meer mensen hier op het forum last hebben van de geweldige service van KPN.
Ons verhaal...
We hadden ons aangemeld voor KPN alles in 1 pakket standaard.
Helemaal super het zou 5 juli ingaan.
Ver van te voren kregen we ook keurig de experia box en het hele pakket binnen. Helemaal ok. De tijd verstreek en het werd 5 juli, dus alles geinstalleerd en gaan zou je zeggen.
Forget it.
De oude internet verbinding was wel keurig afgesloten, de nieuwe verbinding kwam maar niet to stand.
Wij dus bellen met KPN, het kon inderdaad kloppen, we moesten maar afwachten tot na 24 uur diezelfde dag...de verbinding kon immers de hele 5 juli nog tot stand komen...
6 Juli..geen verbinding, weer gebeld.
Dit werd een lang gesprek en dus zouden die vriendelijke mensen bij de klantenservice ons terug gaan bellen.... wachten wachten ..nope geen terug bel actie.
Zelf toch maar weer gebeld en weer een heel gesprek (zo van reset de modem maar, zit alles echt wel goed, ja dat hadden we natuurlijk de vorige keer nog niet gecheckt...) Er was inderdaad wel wat opgeschreven maar wat apart dat we niet terug gebeld werden.
Er zou een monteur komen kon de man van de klantenservice zien maar wie en wanneer dat kon hij niet vinden. Dus nieuwe afspraak gemaakt met de monteur.
Monteur is geweest en binnen 5 minuten werkte alles weer. Top monteur!
In de centrale was een administratieve fout gemaakt, dit was een jaar of 4 geleden ook al eens gebeurt en gefixt door een monteur maar in de centrale hadden ze dit niet genoteerd waardoor we nu weer hetzelfde probleem hadden. Lekker handig.
Prima, telefoon, internet en TV werken inmiddels.
Nu alles eindelijk werkte dachten we ok het is nu veilig om digitenne op te zeggen. Dus gebeld om het op te zeggen. Helaas het opzeggen kon niet die dag want er was een storing in 'het systeem' en "we bellen u vandaag nog terug" . Je raad het al, geen telefoon van KPN ontvangen, dus de volgende dag nieuwe ronde nieuwe kansen en maar weeer bellen.
We konden toen wel opzeggen dus weer een check op de lijst afgewerkt.
Nog even gevraagd naar spotify...dat zit immers in het pakket en zou met 10 dagen ge-activeerd kunnen worden met de code die we zouden krijgen.
De meneer van KPN kon dit niet zo snel inzien en zou ons terugbellen want het was druk. Gevraagd of hij zeker wist dat hij ons ging bellen en dat wist hij 100% zeker.
Je raad het al we kunnen wachten tot we een ons wegen bij KPN word je niet terug gebeld.
Maar vandaag wonderwel een code in de bus van KPN voor spotiy, weliswaar pas na 16 dagen maar vooruit dat mag de pret niet drukken. Code ingevoerd en wat schetst onze verbazing, de code is verlopen....
Dusssssss we pakken maar weer eens de telefoon.
Het antwoord van KPN was bijzonder, waarschijnlijk is de code via internet gehacked en dus moeten we eerst gede-activeerd worden (waarom weet niemand want we zijn nog niet ge-activeerd) en we krijgen echt waar heus waar over max. 10 dagen onze nieuwe spotify code....
Zou het echt lukken denken jullie?
Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik het ronduit onbeschoft dat we tot 3x toe niet terug zijn gebeld terwijl ons dit wel beloofd is.
Dat er dingen misgaan kan altijd voorkomen maar het gewoon domweg niet terug bellen van klanten, ik zou het eens moeten voorstellen op mijn werk....
Echt heel erg onbeschoft.
Graag horen we via dit forum jullie verhalen over de service,\dit forum werkt namelijk wel klantvriendelijk. Want toen we problemen haddden met de decoder, konden we via dit forum het antwoord snel vinden en konden we zo weer verder.
Wij wachten in ieder geval met spanning op de postbode met de nieuwe, hopelijk nog actieve code!
Dan wachten we immers pas 1 maand ipv de in het contract beloofde 10 dagen....
vr gr
Thea Haven
Ronald Miedema
op 21-07-2012 21:18
Beste Thea en Ronald,
Spijtig te horen dat er problemen zijn geweest.
Ik zal uw bericht als feedback tevens doorzetten naar de afdeling binnen KPN waar er verdere aandacht aan zal worden gegeven.
Uiteraard wil ik van onze kant graag het Spotify gedeelte met nieuwe code opvolgen.
Graag vraag ik of u mij via een privébericht uw klantnummer, postcode, huisnummer en een contactnummer toe wilt sturen.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Cornelis
op 27-07-2012 11:25
Beste Thea en Ronald,
Ik heb jullie een privébericht gestuurd met verdere informatie.
Met vriendelijke groet,
Cornelis