op 21-04-2012 11:25
Ik heb mijn wachtwoord opverzoek van KPN veranderd na de hack, ook kan ik mijn mobiele gegevens niet aanpassen.
21-04-2012 13:00 - bewerkt 21-04-2012 13:02
Hier hetzelfde. Op diverse pc's vanuit diverse locaties met diverse browsers kan ik alleen het communicatieprofiel bewerken. In het menu mijn thuisbellen werkt geen enkele link (witte pagina). Mijn factuur blijft ook heel lang hangen zonder factuur in beeld. En mijn diensten aanpassen kan ik ook niet, er is rechts een knop "mijn gegevens", maar die geeft dit:
Dit is al een hele tijd zo. Nu begint het te irriteren, want het heeft altijd gewerkt.
Ik zit nu even mijn papieren door te bladeren, blijkt dat bij de laatste abonnementswijziging zomaar een nieuwe gebruikersnaam te zijn gemaakt voor Mijn KPN.
Dus vol goede moed hierop ingelogd, maar precies hetzelfde euvel.
Sterker nog de mobiele hotspots die bij mijn abonnement zitten blijkt ook niet met de in de officiele brief opgegeven inloggegevens te werken.
Op de site van KPN staat ergens een knopje "activeer je hotspots account". Die link verwijst weer naar Mijn KPN, waar je vervolgens strandt in het bovenstaande.
lekker hoor KPN. Ik ga er 1x een telefoontje aan wagen, en als ik dan niet geholpen ben dan ga ik eens verder kijken in telefonieland want dit is gewoon prutswerk.
op 21-04-2012 14:16
Al meer dan een maand hetzelfde probleem hier! Al tijdje via de email bezig met KPN helpdesk, maar die lijken het ook niet voor mij op te willen/kunnen lossen. Google Chrome en IE geprobeerd, maar probleem blijft!
21-04-2012 14:37 - bewerkt 21-04-2012 14:37
Geloof het of niet, maar het werkt weer. Ik heb de helpdesk gebeld vanmiddag. Uitgelegd dat het probleem in alle browsers hier thuis is op alle computers en op meerdere plekken (ook mijn werk). De medewerker begreep direct het probleem en presenteerde na wat nadenken vrijwel direct de oplossing.
De helpdeskmedewerker raadde mij aan om bij het inlogscherm "paswoord vergeten" aan te klikken. Na het invullen van de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer kun je een nieuw paswoord ingeven.
Toen ik daarmee inlogde kreeg ik ineens een heel andere "mijn KPN", waar bovendien alles in werkt!
De uitleg van de helpdeskmedewerker was dat er op 1 naam meerdere (verouderde) accounts kunnen zitten, en het onderscheid alleen het paswoord is. Als je dan het systeem dwingt om een nieuw paswoord te genereren kom je in het goede account (of zoiets...).
Enfin, het proberen waard dus.
Om dit te proberen moet je dus even via de knop uitloggen uit je mijn KPN en dan opnieuw inloggen, en vervolgens paswoord vergeten ingeven.
op 21-04-2012 14:50
Het werkt inderdaad, bedankt mavlo77!
op 02-04-2012 21:17
Hallo!
Sinds vanddag (denk ik) is "Mijn KPN" niet meer bruikbaar. Ik kan wel inloggen, maar als ik naar Mijn gegevens ga (voor internetplusbellen+itv) dan krijg ik constant dat ze bezig zijn met onderhoud.
Zijn er meer mensen die dit hebben en zo ja, hoe heb je dat opgelost ?
Ik wil nl. graag iets aan mijn abonnement wijzigen, maar daar kan ik niet meer bij ...
Dank je wel !
Anco
op 23-04-2012 16:12
Dag Heer Huibers, Ook ik was vandaag ruim anderhalf uur bezig om in te loggen. Heb mijn wachtwoord veranderd en toen werkte alles weer goed.... Probeer dit ook eens ..
Gr Jack
op 25-04-2012 21:29
Ik heb enige tijd geleden MIJN KPN aangemaakt. Ik blijf echter steken bij het invoeren van mijn gegegevens. Wie kan mij verder helpen? (Misschien overbodig: ik heb 'n internet+bellen abonnement).
Alvast bedankt
op 25-04-2012 16:43
ik kan wel inloggen op de kpn pagina,maar wanneer ik naar instellingen wil gaan om b.v. de telefoon instellingen te veranderen krijg ik een melding dat er storing is, maar dat is al zeker twee maanden zo.
op 26-04-2012 16:41
Mijn KPN werkt ook niet. Ik wil die 15 euro terug van deze maand. Volgende maand ga ik een tijdje op vakabtie en dan heb ik het onbeperkt bellen niet nodig. Ik heb het al zo vaak geprobeerd, ook via andere providers. Balen dat ze er niets aan doen.