- Abonneren op onze RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
Mobiel Internet Prepaid met dongel registrere n
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Naar een vriend e-mailen
- Ongepaste inhoud melden
op 15-09-2012 16:32
Ik heb een vaste Telefonie aansluiting (ISDN 2 lijnen 4 nummers) + een ADSL aansluiting van KPN.
Nu heb ik een KPN Predaid Mobiel Internet Dongel gekocht via de KPN online winkel.
Bij deze Dongel zit een kaartje waarop staat: 'Extra Voordeel voor KPN internetklanten'
Heb je ook internet van KPN voor Thuis? Dan geeft KPN jouw extra voordeel bij Mobiel Internet Predaid. Het enige dat je hiervoor moet doen is je Mobiel internet nummer (06-nummer) in de kpn winkel laten registeren.'
Ik ben vandaag bij de KPN Winkel in Zoetermeer geweest maar daar zeggen ze niets van deze actie af te weten en niets te kunnen registeren helaas.
Ik werd doorverwezen naar KPN mobiel op tel:0800-0105 daar werd ik doorverwezen naar KPN vast op tel 0800-0204
Na 3 keer alles uitgelegd te hebben is 3 keer na 10 minuten de verbinding verbroken door de desbetreffende afdeling / medewerker omdat men e.e.a. moest navragen. ( Ik heb het idee dat men alles bijna moet navragen..............wat een ervaring aan de telefoon zeg......)
Weet iemand hoe ik deze Mobiel Internet Predaid dongel kan registeren zodat ik maandelijks 50 MB gratis tegoed kan ontvangen? ( Ik gebruik weinig Mobiel internet maar wil wel graag zoals het bijgevoegde kaartje in het pakket vermeld gebruik maken van deze regeling)
Kan iemand mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Re: Mobiel Internet Prepaid met dongel registrere n
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 17-09-2012 10:15
Hoi,
Bedoel je deze actie?
http://www.kpn.com/prive/internet/mobiel-internet/
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 17-09-2012 18:34
Hoi Fiber1.
Bedankt voor je reactie.
Ja deze actie bedoel ik.
Ik kan nergens dat 06 prepaid Mobiel Internet dongel nummer laten registeren om dat gratis tegoed maandelijks te krijgen.
Het vreemde is dat er in dat pakket een klein boekje zit waar men verwijst om naar de KPN winkel te gaan maar daar kan men mij niet helpen..................
Ik hoop dat jij me kan helpen?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-09-2012 10:22
Ik heb hem er voor jou op gezet, zodat je dit kan uitprinten en meenemen naar de winkel. Wil je het mij laten weten hier wat er uiteindelijk mee gebeurd. Ben wel eens benieuwd.
Succes en groet,
fiber1.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 18-09-2012 10:52
Hoi Fiber1,
Wat bedoel je met 'ik hem er voor jou opgezet' ? Wat kan ik uitprinten?
Ik ben afgelopen Zaterdag al in de KPN winkel in Zoetermeer geweest.
Deze verwezen me door naar de helpdesk mobiel op tel 0800-0105 na deze gebeld te hebben werd ik doorvewezen naar de helpdesk vaste telefonie op tel 0800-0402
Ook daar konden ze me niet helpen tot 2x toe
werk je zelf bij KPN?
Met Vriendelijke Groet,
Martijn B
[ Bewerkt ]
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
18-09-2012 20:58 - bewerkt 18-09-2012 21:04
dat ik de link hier opgezet heb, op het forum. zodat je de tekst kan kopieren, plakken in word en printen, dan mee kan nemen naar de winkel -> of kan mailen naar kpn ->
http://www.kpn.com/prive/service/contact.htm
misschien leest iemand van KPN deze berichten op dit forum ![]()
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 19-09-2012 11:32
Beste Fiber1,
Ik heb vandaag maar weer gebeld met 0800-0402 en men moet vragen naar de Technische Helpdesk.
In Maranello CSA ( Systeem intern KPN) moet de desbetreffende medewerker het 06 nummer van de Prepaid simkaart registreren.
Dit is door een behulpzame medewerker (nu trof ik een keer een hulpvaardige en meedenkende jongeman aan) gedaan.
Ik krijg nu dus een maandelijks gratis tegoed van 50 Mb op dit prepaid abonnement.
Men vertelde mij dat de desbetreffende medewerker van de KPN winkel dit ook moet kunnen doen in Maranello CSA maar niet iedereen weet hoe hij dit moet doen in de winkel ( mate van deskundigheid van personeel)
Probleem is opgelost bij deze.
Bedankt voor de hulp.