op 04-04-2012 19:44
Het telefoonnummer is ondertussen omgezet.
Echter is er binnen Mijn KPN nog steeds niks zichtbaar van mijn Internet en Bellen gegevens.
op 05-04-2012 09:48
Beste AHuls,
als het nummer is omgezet kan het nog zeker een week { 7 werkdagen } duren voordat u de gegevens van uw telefoon kan zien in mijn kpn
op 22-04-2012 19:05
Internetplusbellen is nog steeds niet actief hoor onder Mijn KPN.
Deze week al 2 pogingen gedaan om de klantenservice aan de lijn te krijgen maar de wachttijden zijn om gek van te worden in de avonduren.
23-04-2012 06:48 - bewerkt 24-04-2012 18:13
Probeer eens in te loggen via de directe link van kpn.com voor internetplusbellen: http://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx
op 28-04-2012 23:02
Via bovenstaande link kan ik niet inloggen. Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord krijg dan als medling.
Het vreemde is echter het volgende:
- In november heb ik Internetten en Bellen aangevraagd, ik had nog 2 losse pakketten.
- Dit heb ik via de Mijn KPN omgeving gedaan. Dus zeg maar een upgrade.
- Wegens een fout in het KPN systeem is mijn oude nummer nooit omgezet naar Internetten en Bellen. Een telefoontje met de klantenservice heeft dit rechtgezet. Echter moet ik nu nog wel een paar maand aan dubbel betaalde abonnementskosten van KPN terugclaimen.
- Mijn KPN geeft tot op heden nog steeds niet het door mij bestelde Internetten en Bellen aan onder mijn diensten. Ik kan dus ook nergens mijn instellingen wijzigen voor deze dienst.
29-04-2012 11:24 - bewerkt 29-04-2012 11:25
Dat je niet kunt inloggen via de directe link betekend waarschijnlijk dat je niet de juiste gebruikersnaam en wachtwoord voor de mijnkpn van internetplusbellen gebruikt. Ik denk dat je 2 mijnkpn accounts hebt, 1 voor mobiel en thuisbellen waar je op kunt inloggen en 1 (nieuwe) voor internetplusbellen waar je niet op kunt inloggen.
Om de juiste gebruikersnaam en wachtwoord voor de mijnkpn van internetplusbellen te achterhalen volg je de ww vergeten procedure:
http://www.kpn.com/prive/mijnkpn/keuzevanwachtwoor
Via deze procedure krijg je (als het vanaf thuis uitvoerd) altijd de de gebruikersnaam en wachtwoord voor de mijnkpn van internetplusbellen.