op 04-06-2012 12:50
Beste Cornelis,
Mijn excuses, ik dacht dat ik u aan de telefoon had.
Fijn dat er naar een oplossing gezocht word.
In afwachting van het telefoontje dan maar.
Bedankt voor de snelle reactie.
op 06-06-2012 05:29
Kpn heeft mij (mijn vriendin eigenlijk) gisteren gebeld.
Ik krijg de kosten van het verkeerd afgesloten belpakket terug.
Tevens krijg ik de usb dongle gratis opgestuurd.
Tegen dubbelgemaakte kosten konden ze helaas niets doen. Daarvoor moest ik bij Online zijn, aangezien Kpn het juist door gegeven zou hebben.
Zoals eerder aangegeven, heb ik zelf inmiddels online opgezegt.
Ik ga zelf niet weer tussen de helpdesken van Kpn en Online proberen iets vergoed te krijgen.
Dat word namelijk weer zo'n kastje muur verhaal. Ik accepteer de dubbele kosten dan maar.
Tenslotte is me nog aangeboden om voor 3 maanden een gratis tv-pakket te ontvangen.
Aangezien er op het moment niets aantrekkelijks was, werd er voorgesteld 3 weken te wachten.
Er zou een nieuw pakket aan komen. Hierover word ik over 3 weken opnieuw teruggebeld.
Al met al ben ik tevreden over de compensaties door Kpn. Met name het terugbellen geeft mij veel
vertrouwen.
Als de TV blijft werken, de telefoon blijft bellen en mijn internet deze snelheid behoud, ga ik hier nog lang klant blijven!
Het kleine vertrouwen waarmee ik dit topic begon is uiteindelijk veranderd in een goed vertrouwen van de service.
Helaas is mij de naam van de Kpn medewerker onbekend.
Ik wil hem hartelijk bedanken voor de snelle en duidelijke service.
Een tevreden klant.
op 13-06-2012 18:05
Beste,
Nog steeds geen Dongle mogen ontvangen ondanks beloofde afspraken.
Hetzelfde geldt voor de code voor Spotify.
op 14-06-2012 17:28
Ik ben vandaag gebeld door KPN. Hij is het gaan uitzoeken waarom ik geen dongle en spotify-brief
gekregen heb. Ik krijg morgen per koerier (!) de dongle bezorgt.
Wat Spotify betreft, hij zal het allemaal nakijken. Er schijnen nogal wat te zijn aan de Spotify kant mbt het koppelen van Sptify aan een KPN abonneenummer.
In afwachting van.
Wel fijn dat ik gebeld ben en niet zelf hier achteraan moest.