op 02-05-2012 22:04
Hallo,
Wij hebben de intentie om over te gaan naar het alles in 1 pakket van KPN. Toch slaat de twijfel toe nu we berichten lezen op dit forum.
we lezen problemen over:
- Geen HD beeld
- schakelen tussen zenders duurt lang
- teletekst van pagina naar pagina duurt lang
- reageren van de AB is erg traag
- Opnemen in de cloud gaat niet altijd goed
- vastlopers
enz enz enz ........................
Ik heb in een KPN winkel even gespeeld met KPN televisie maar was niet overtuigd. Het beeld was niet erg scherp, veel ruis. Na 3 opnames gestart te hebben liep de zaak volledig vast. Nu weet ik natuurlijk niet wat voor een verbinding in de zaak is, en of de instellingen van de apparatuur goed staan, maar dit voorspelt niet veel goeds.
Als we overstappen zitten we er minimaal voor een jaar aan vast.
Wie kan ons adviseren aub?
op 03-05-2012 13:40
Wat verwacht je voor advies? Je hebt het zelf toch uitprobeert?
Wat betreft jou opsomming:
- Geen HD beeld: geen last van
- Schakelen tussen zenders duurt lang: klopt, lekker doorzappen zit er niet in
- Teletekst: werkt prima bij mij
- Reageren AB is traag: geen last van
- Opnemen in de cloud: geen probleem
- Vastlopers: nog niet gehad.
Ik heb dan wel de nieuwste ontvanger, dus misschien dat hier minder bugs inzitten. Ik vind HDTV van prima kwaliteit, echter heb ik hiervoor glasvezel van Caiway gehad, en de beeldkwaliteit daarvan was wel superieur aan KPN.
iTV vind ik opzich een prima product, maar niet perfect. Het TV kijken via pc is van grote toegevoegde waarde voor mij. Wat betreft Android tablets ondersteund KPN echter slechts een zeer beperkt aantal tablet, wat onnodig is vanuit KPN.
op 05-05-2012 09:26
Bedankt voor de reactie. Omdat wij erg veel belang hechten aan programma's opnemen wil ik graag nog wat vragen:
BVD
Hans