- Abonneren op onze RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
Switch of router toepassen
[ Bewerkt ]- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Naar een vriend e-mailen
- Ongepaste inhoud melden
op
22-07-2012
11:34
- laatst bewerkt op
23-07-2012
07:31
door
Cornelis
Moet je een switch of router toepassen om meerdere aansluitingen te creeren?
Ik gebruik ITV en heb onlangs wat apparatuur gekocht die op Internet kunnen worden aangesloten.
Ik heb een ethernet aansluiting via mijn Experianbox in mijn huiskamer. Nu wil ik op deze aansluiting een switch of router (wat moet ik kopen?) aansluiten, zodat ik meer apparaten p Internet kan aansluiten en eventueel gelijktijdig kan gebruiken.
Dus op de swich of router sluit ik dan aan: mijn setopbox voor ITV, een mediaplayer en een home cinema set!
Kan dit en wat heb ik dan nodig een switch of router? En welke is dan goed om te kopen?
Re: Switch of router toepassen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-07-2012 16:25
Beste Gdb,
Het gebruiken van externe apparatuur achter onze Experiabox wordt niet volledig ondersteund door KPN. Wel leveren wij zelf switches aan klanten die meerdere tv tuners bekabeld gebruiken bijvoorbeeld. Als u wilt kan ik u zo'n switch toesturen. Dan heb ik wel uw postcode, huisnummer en telefoonnummer in een privébericht nodig.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Re: Switch of router toepassen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 27-07-2012 10:29
Beste Gdb,
Wat jeroen ok al heeft vermeld word externe apparatuur niet ondersteund door de helpdesk.
Ik kan u echter vermelden dat ik op mijn vorig adres de experiabox op het israpunt had aangesloten, een netwerkkabel naar zolder daar een simpele switch (ca. 10 gulden) met 3 computers aangesloten een als nas server. Beneden nog een pc rechtstreeks op eb en ook nog een laptop draadloos. Alles werkte perfect alleen de snelheid moest worden verdeelt als alles op inet was.
Leo