Internet

• Laatste activiteit 24-10-2014
  • 433 Nu online
  • 88215 Berichten
  • 36527 Leden

Titanfall werkt niet.

• 21-07-2014 15:59
  • 1682

Goedendag,

Ik heb vorige week zaterdag een nieuw spel gekocht, Titanfall. Ik kon het niet spelen en na (te) veel contact met hun klantenservice blijkt het probleem bij KPN te liggen. Ik heb een zogehete UO Trace gedaan en de resultaten geven aan dat er op 3 verschillende plekken 'package loss' is. Dat houdt volgens mij in dat de data die versuurd wordt, niet aankomt of geen antwoord krijgt. 

Het probleem met het spel is dat wanneer ik op 'play' klik, ik niet kan verbinden met de server en ik uitendelijk vast kom te zitten op: 'initialzing'.

Ik heb hier dus een mail over gestuurd naar KPN met mij UO Trace resultaten erbij. Het antwoord dat ik kreeg was helaas niet als gehoopt. Er werd mij verteld dat KPN dit niet ondersteund, toen kreeg ik een link die niet werktvoor mij: 

http://kpn-knowledge.custhelp.com/app/answers/detail2/a_id/7259/Menu/Wijzigingen/kw/gamen

En er werd mij geadviseerd om mijn vraag hier op het forum te stellen.

Verder werd mij nog verteld dat ik contact op kon nemen met het KPN ExperTeam, maar die kunnen denk ik sowieso niet helpen omdat het probleem niet in mijn huis zit, maar ergens in de verbinding.

Ik las dat er game problemen zijn met de KPN Experia box V8, ik heb een KPN Experia Box avr7519 (is dit een V8 of is V8 een naam voor software?).

Daarbij las ik dat er een update zou komen om de problemen op te lossen en dat ze hoopten dat die in de eerste 2 maanden van dit jaar zou komen. Hoe weet ik of ik de update al heb en hoe kan ik zorgen dat ik 'm krijg? Als de update er al is....

Met hulp van de klantenservice van EA heb ik al allerlei dingen gedaan, zoals: 

- Een poort maken in mijn eigen firewall en de firewall van mijn modem.

- De game opnieuw installeren.

- Virusscanner en firewall uitzetten.

- De game en client als administrator uitvoeren.

- Mijn modem resetten.

- KPN bellen om te vragen of er een probleem was tussen de EA servers en hun servers.

Als iemand nog iets weet wat ik kan doen, dan hoor ik het graag!

Mvg, 

RubenS

Bericht 1 van 3 (1.682 Weergaven)
door RubenS
Vaste forum gast
  • Eerste post

Re: Titanfall werkt niet.

Beste Ruben, 

Ik heb inderdaad het zelfde probleem. 

Ik heb wel in 2 dagen ongeveer 3 potjes kunnen spelen. 

Maar voor de rest blijft hij inderdaad hangen op initialzing.

KPN levert op dit moment ook de V9. Zou het probleem daarbij ook voorkomen?

Ik hoor het graag als je meer weet hoe wij dit probleem kunnen verhelpen. 

Met vriendelijke groet, 

Yannick Bruggink

Bericht 2 van 3 (1.577 Weergaven)
door Bruggink64
Vaste forum gast
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: Titanfall werkt niet.

Hallo,

Ik heb het zelfde vandaag KPN glasvezel met een experiabox v8 en kan steeds 2 min game en dan connection lost vind dit erg verveelend. 

Bericht 3 van 3 (549 Weergaven)
door Fibre
Vaste forum gast
  • Het begin is er
  • Eerste post
Beantwoorden

Welkom

Bij de KPN Community

Log in om je profiel te bekijken en te beheren, vragen te stellen en te beantwoorden, ideeën te delen en veel meer!

Inloggen met Facebook
Heb je nog geen account?
  • Praat mee over de blogs.
  • Help mee op het forum.
  • Denk mee in 'OnsKPN'.
Registreer nu
Auteurs met de meeste kudos
Gebruiker Aantal kudos
326
117
84
42