Welkom op het KPN forum

Help

Internet

Beantwoorden
Gewaardeerd Forum Lid
Sas
Geaccepteerde oplossing

Wachtwoord mijn KPN vergeten...

Hoe kan ik  een nieuw wachtwoord krijgen?

Adviseur
knarf

Re: Wachtwoord mijn KPN vergeten...

Hey Sas,

Rechtsonder op de pagina tref je een link aan "Wachtwoord vergeten", daar zal het vast wel mee lukken 

:smileywink:

Grt,

Knarf

Vaste forum gast
Lemmeer

Ik gebruik al jaar en dag de mail van KPN. Gewoon Outlook opstarten en het werkt.

Afgelopen week heb ik telefonisch interactieve TV met internet + bellen besteld. Het zou worden verzonden.

Enkele dagen later denk ik laat ik eens kijken op de site van KPN of ik kan zien hoe het staat met de bestelling van bovenstaande paket. Dus op mijn kpn geprobeerd in te loggen maar dat lukte niet.  Er stond bij dat als ik het wachtwoord niet wist dan je dan KPN moest bellen. Zo gezegd en gedaan.  Een zo te horen correcte jonge man aan de telefoon gesproken. Ik kon alleen een wachtwoord krijgen vie de post.  Ik denk, gemakkelijk zo dan zie ik het wachtwoord wel via de post verschijnen. Vervolgen wil ik nog even de mail ophalen en wat schetst mijn verbazing. Ik kan krijg een foutmelding. Het wachtwoord klopt niet? Even nadenken en een lichtje gaat branden. Dit heeft te maken met voorgaand contact met KPN.  KPN maar weer gebeld. Krijg ik mevr...  aan de telefoon.  Zij bevestigd dat mij mail account is geblokkerd en dat ik moet wachten op de brief van KPN. Deze zal ik maar liefst binnen 2 weken ontvangen.  Ik ben behoorlijk uit mijn slof gesprongen en heb geeist dat mijn inlog accut wordt hersteld. Dat is onmogelijk. Kapot maken is geen probleem en het probleem legt KPN gewoon bij de klant neer. Gewoon maar afwachten, niets aan te doen, helaas, sorry maar uw probleem.

Ze was het wel met me eens dat de correcte jongeman die ik had gesproken nadrukkelijk had moeten melden dat ik na een reset van het wachtwoord geen mail meer zou kunnen ontvangen en dat is niet gebeurd, maar herstellen is niet meer mogelijk.  Je mail onbruikbaar maken is voor KPN geen enkel probleem, je niet waarschuwen dat je mail account onderuit gaat terwijl je daar niet om vraagt is geen enkel probleem,  je laten zitten met het geklungel van een medewerker is geen enkel probleem, je niet kunnen doorverbinden met een leidinggevende is geen enkel probleem,

de oplossing niet kunnen versnellen is geen enkel probleem,

Eigenlijk heeft KPN geen probleem. Alleen klanten hebben problemen en daar hebben ze lak aan,

Het wordt tijd dat ze problemen die ze ZELF maken ook versneld oplossen.

Weet je wat het is : Als je een klacht indient krijg je misschien nog wel alle gelijk van de wereld,

maar de **bleep** ligt bij de klant en daar heeft KPN schijt aan.

Ze zullen ongetwijfeld honderden paarse krokodillen in een loods hebben staan. Allemaal volgens de regels..............

Forum gast
1932