title: Internet
page name: ForumTopicPage
core id: KPN_Internet
core nodeType: board

Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
X

Hallo! Welkom op het KPN forum. Maak een account aan of log nu in om mee te doen op het forum. Zo blijf je onder andere op de hoogte van de laatste ontwikkelingen door je te abonneren op onderwerpen, kun je zelf vragen stellen of een andere klant helpen.

Beantwoorden
Geaccepteerde oplossing

Wijzigen gebruikersnaam

Forum gast
  • Eerste post
Bericht 1 van 5 (9.400 Weergaven)

Is het mogelijk om de gebruikersnaam te wijzigen van de mijn kpn-account?

Op welke wijze zou ik dit kunnen regelen?

met vriendelijke groet,

Ronald van Holten

Re: Wijzigen gebruikersnaam

door
Allround expert
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel
Bericht 2 van 5 (9.399 Weergaven)

Voor de vaste lijn moet er eigelijk een nieuw MijnKPN account komen, voor internet IPB en ITV kan dit niet aangezien je gebruikersnaam gekoppeld is aan een KPN pakket.

Forum gast
  • Eerste post
Bericht 3 van 5 (9.396 Weergaven)

Dit betekend dat ik de account van mijn vaste lijn moet laten verwijderen.

Op welke wijze kan ik dit regelen?

door
Allround expert
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel
Bericht 4 van 5 (9.393 Weergaven)

Volgens mij kan je dit zelf doen, helemaal zeker weten doe ik het niet want de mijnKPN voor de vaste lijn is een vreemde eend in de bijt.

[ Bewerkt ]
door
Ervaren Forum Lid
  • Eerste post
  • Het begin is er
  • Handige Harry
Bericht 5 van 5 (9.371 Weergaven)

Je kunt vanaf de vaste lijn bellen naar 0800 0429. Dan goed luisteren naar de opties

(Ik ben niet zeker meer, denk optie 1 voor vaste telefonie, dan de optie voor Online Diensten (optie 3!?) en dan optie 1 denk ik weer om de Online Diensten af te melden van het huiddige account.)

Daarna een nieuw Mijn KPN account maken en dan als die geactiveerd is dan kun je de vaste telefonie weer koppelen aan het nieuwe account door de instructies op het scherm te volgen.

Uiteindelijk zul je nog eens vanaf vast naar 0800 0429 dienen te bellen  en dezelfde opties te kiezen om opnieuw te koppelen, maar dan aan het nieuwe account.

Het antwoord is gegeven door kameelen op 14-10-2011 00:27

Je kunt vanaf de vaste lijn bellen naar 0800 0429. Dan goed luisteren naar de opties

(Ik ben niet zeker meer, denk optie 1 voor vaste telefonie, dan de optie voor Online Diensten (optie 3!?) en dan optie 1 denk ik weer om de Online Diensten af te melden van het huiddige account.)

Daarna een nieuw Mijn KPN account maken en dan als die geactiveerd is dan kun je de vaste telefonie weer koppelen aan het nieuwe account door de instructies op het scherm te volgen.

Uiteindelijk zul je nog eens vanaf vast naar 0800 0429 dienen te bellen  en dezelfde opties te kiezen om opnieuw te koppelen, maar dan aan het nieuwe account.

Ga naar het antwoord
X

Zelf ook meedoen?

Registreer

Heb je al een account?

Inloggen