Beantwoorden

al 3 maanden te veel betalen door fout kpn

Avatar
door
Vaste forum gast
Berichten: 3
Geregistreerd: ‎06-02-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 1 van 5 (7.845 Weergaven)

onderstaand is het geval

 

begin november ons glasvezel pakket gewijzigd. pluspakket eraf en bellen onbeperkt erop

sindsdien is elke factuur erna foutief. daar staat nog gewoon het pluspakket op en worden alle belkosten in rekening gebracht.. gevolg ik betaal al 4 maanden 50 euro per maand te veel !

ik heb al meerdere keren de klantenservice gebeld. en zij zien in het systeem (ik zie het zelf ook in mijn glasvezel) dat de het goed staat (dus bellen onbeperkt is geactiveerd plus eraf) maar blijkbaar is het voor Kpn onmogelijk om te regelen dat het met de facturatie ook goed staat.. afgelopen zaterdag opnieuw gebeld met de mededeling dat ik er toch echt wel klaar mee ben op deze manier.. toezegging gehad dat ik vandaag teruggebeld zou worden.. ra.ra niet gebeurd.. zelf maar weer gebeld. ook die collega kon niks anders doen dan een mailtje sturen naar de faturatieafdeling ??    ik wil echt deze week alles geregeld hebben. zo is gister voor de maand februari weer (te veel !) geincasseerd.!  

 

Peter

 

 

 

 

Re: al 3 maanden te veel betalen door fout kpn

Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 633
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel
Bericht 2 van 5 (7.817 Weergaven)

Beste peetkaiser, 

 

Allereerst welkom op het forum! Bijzonder verhaal. Om je dossier in te kunnen zien heb ik enkele gegevens nodig. Je kunt deze naar mij toesturen op het forum middels een privébericht. Ik ontvang graag de officiele naam van de contractant, de postcode/huisnummer en een bereikbaarheidsnummer. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Boudewijn.

Re: al 3 maanden te veel betalen door fout kpn

Avatar
door
Vaste forum gast
Berichten: 3
Geregistreerd: ‎06-02-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 3 van 5 (7.037 Weergaven)

Nou we zijn imiddels een maand verder en zojuist de nieuwe factuur ontvangen en 3 keer raden..

opnieuw niet goed !! nog steeds wordt het pluspakket gefactureerd en de gesprekskosten apart.. voor zo'n bedrijf als KPN toch diep treurig !. als het bedrag wordt afgeschreven zal ik dit direct storneren. ik wil het teveel betaalde geld van de afgelopen 4 maanden terug hebben ! 

kwa techniek (internet / telefonie) werkt alles prima maar dit gaat er toch echt voor zorgen dat ik ga opzeggen ! Is er nu niemand van KPN die snel kan schakelen met de juiste afdeling(en) en dit binnen enkele werkdagen in orde maken ??

 

 

Re: al 3 maanden te veel betalen door fout kpn

Avatar
door
Super Expert
Berichten: 525
Geregistreerd: ‎31-08-2011
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Gouden Griffel
Bericht 4 van 5 (6.902 Weergaven)

Zo, dat is wel een erg bijzondere en nare situatie zeg. Begrijpelijk dat jij je daar over opwindt!

Ik weet zeker dat die teveel betaalde kosten geen enkel probleem zullen zijn.

Het probleem is her- en erkend door de klanten service, dus die zullen je graag willen helpen qua kosten. Storneren is niet verstandig. KPN (en alle bedrijven) werken met betaalsystemen en die zijn zwart wit. Aldus systeem heb je factuur a xxx euro. Dus betalen. Betaal je niet, dan ontstaat er een betalingsachterstand, en dan kan een heel naar traject ontstaan.

 

Ik denk dat het aller belangrijkste in jouw situatie is, is dat de facturatie jouw abonnement weerspiegelt. Aldus je post is eea in werking gezet, en door af en toe de vinger aan de pols te houden kun je de status ervan volgen. (Misschien dat een webcare medewerker hierin iets extra's kan?) En dan zal met één telefoontje naar de klantenservice jij een oplossing aangeboden kunnen krijgen met betrekking tot de kosten.

Just spreadin' the knowledge.

Re: al 3 maanden te veel betalen door fout kpn

Avatar
door
Vaste forum gast
Berichten: 3
Geregistreerd: ‎06-02-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er
Bericht 5 van 5 (6.760 Weergaven)

Storneren heb ik maar achterwege gelaten om nog meer gedoe te voorkomen inderdaad. wel weer even contact opgenomen met de servicedesk. en opnieuw is die desbetreffende medewerker ermee aan de slag gegaan. uiteindelijk ben ik teruggebeld dat het in gang is gezet.. tja dat is dus al wel de 3de medewerker die dit belooft. 1ste keer via de servicedesk liep op niks uit. ook webcare medewerker kwan niet verder.. is 3 keer scheepsrecht of ???