Internet

  • Laatste activiteit 30-09-2014
  • 795 Nu online
  • 85175 Berichten
  • 35126 Leden

hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

  • 03-07-2013 20:36
  • 5460

hoi,

 

Itvonline geeft sinds 2 dagen aan dat er geen verbinding is met het thuisnetwerk. Hoe kan ik deze weer herstellen.

Ik heb wel gewoon internet.

Bericht 1 van 13 (5.460 Weergaven)
Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎26-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hallo kuit,

 

Ik lees dat je niet meer gebruik kan maken van je ITVonline, vervelend om te horen! Gebruik je ITVonline via een laptop/PC of op een tablet/smartphone?

Zou je eens willen uitloggen en opnieuw inloggen met je abonneenummer en pincode? Indien je de app gerbuikt, zou je deze opnieuw willen installeren?

Mocht dit niet helpen, dan hoor ik het graag van je!

 

Met vriendelijke groet,

 

Jessica

Bericht 2 van 13 (5.425 Weergaven)
Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 478
Geregistreerd: ‎03-05-2013
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hallo Jessica

 

Ik gebruik ITVonline via mijn laptop. Heb al een aantal keren opnieuw ingelogd, dit werkt niet.

 

groetjes alike

Bericht 3 van 13 (5.411 Weergaven)
Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎26-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hoi,

 

helaas is dit nu al de hele week zo. Heb zelfs al de stekkers er al een keer uit gehad.

Bericht 4 van 13 (5.381 Weergaven)
Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎26-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hallo kuit,

 

Vervelend dat het nog steeds niet werkt!
Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer en naam contractant kunnen sturen?

 

Ik ga dan voor je nakijken of je ITV instellingen correct staan in ons systeem.

 

Ik hoor graag van je.

 

Met vriendelijke groet,
Koen

Bericht 5 van 13 (5.338 Weergaven)
Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 298
Geregistreerd: ‎05-04-2013
  • Zilveren griffel
  • Eerste post
  • Eerste kudo

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hallo kuit,

 

Dankjewel voor het privébericht.

Ik heb je ITVonline gegevens opnieuw ingesteld. Kun je nogmaals proberen verbinding te maken?
Als het nog niet werkt, is mogelijk nog een herstart van je modem nodig.

 

Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

 

Met vriendelijke groet,
Koen

Bericht 6 van 13 (5.326 Weergaven)
Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 298
Geregistreerd: ‎05-04-2013
  • Zilveren griffel
  • Eerste post
  • Eerste kudo

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hoi,

 

Alle adviezen gedaan. Niet geholpen. Stekker uit de experiabox gehaald en 10 minuten uitgelaten.

daarna weer opnieuw gestart en laptop op gestart. Helpt allemaal niets. Nog steeds geen itvonline.

 

Bericht 7 van 13 (5.288 Weergaven)
Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎26-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hallo Kuit,

 

Heel vervelend ik weet niet of het al is opgelost door de team van KPN? 

Wat is de exacte foutmelding? Wellicht kan ik je helpen.

Met vriendelijke groet,
Fonsch

Bericht 8 van 13 (5.222 Weergaven)
Avatar
door
Adviseur
Berichten: 9
Geregistreerd: ‎04-05-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hoi Fonsch,

 

Dit staat er als ik inlog, bij elke zender. Dit geldt voor de laptop.

 

U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.

 

Ik heb wel gewoon verbinding voor de tv, internet en telefoon. Heb al een aantal keer de stekker eruit gehad en gewacht en op de resetknop gedrukt van mijn experiabox. Niets helpt.

 

Hoop dat je mij kunt helpen. Het is dus nog niet opgelost.

 

 

 

Bericht 9 van 13 (5.174 Weergaven)
Avatar
door
Nieuwe adviseur
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎26-06-2013
  • Eerste post
  • Het begin is er

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hallo kuit,

 

Ik wil een storingsmelding voor een achterliggende technische afdeling voor je aanmaken. Voordat ik deze storingsmelding aanmaak wil ik graag de volgende dingen met je checken:

 

Is je laptop via Wi-Fi, of bekabeld verbonden met je Experiabox? Indien via Wi-Fi: Zou je, voor de zekerheid, kunnen controleren of je op je eigen netwerk zit?
Heb je Silverlight al opnieuw geïnstalleerd? In sommige gevallen lost dat het probleem op.
Welke browser gebruik je?

Graag ontvang ik ook (in een privébericht) een 06 bereikbaarheidsnummer van je, zodat mijn collega's van de technische dienst je terug kunnen bellen.

 

Ik hoor graag van je!

 

Met vriendelijke groet,
Koen

Bericht 10 van 13 (5.122 Weergaven)
Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 298
Geregistreerd: ‎05-04-2013
  • Zilveren griffel
  • Eerste post
  • Eerste kudo
Beantwoorden

Welkom

Bij de KPN Community

Log in om je profiel te bekijken en te beheren, vragen te stellen en te beantwoorden, ideeën te delen en veel meer!

Inloggen met Facebook
Heb je nog geen account?
  • Praat mee over de blogs.
  • Help mee op het forum.
  • Denk mee in 'OnsKPN'.
Registreer nu
Auteurs met de meeste kudos
Gebruiker Aantal kudos
317
117
75
42
41