Welkom op het KPN forum

Help

Internet

Beantwoorden
Nieuwe adviseur
kuit
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎26-06-2013

hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

hoi,

 

Itvonline geeft sinds 2 dagen aan dat er geen verbinding is met het thuisnetwerk. Hoe kan ik deze weer herstellen.

Ik heb wel gewoon internet.

KPN Webcare Specialist
Jessica__
Berichten: 478
Geregistreerd: ‎03-05-2013

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hallo kuit,

 

Ik lees dat je niet meer gebruik kan maken van je ITVonline, vervelend om te horen! Gebruik je ITVonline via een laptop/PC of op een tablet/smartphone?

Zou je eens willen uitloggen en opnieuw inloggen met je abonneenummer en pincode? Indien je de app gerbuikt, zou je deze opnieuw willen installeren?

Mocht dit niet helpen, dan hoor ik het graag van je!

 

Met vriendelijke groet,

 

Jessica

Nieuwe adviseur
kuit
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎26-06-2013

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hallo Jessica

 

Ik gebruik ITVonline via mijn laptop. Heb al een aantal keren opnieuw ingelogd, dit werkt niet.

 

groetjes alike

Nieuwe adviseur
kuit
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎26-06-2013

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hoi,

 

helaas is dit nu al de hele week zo. Heb zelfs al de stekkers er al een keer uit gehad.

KPN Webcare Specialist
Koen
Berichten: 266
Geregistreerd: ‎05-04-2013

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hallo kuit,

 

Vervelend dat het nog steeds niet werkt!
Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer en naam contractant kunnen sturen?

 

Ik ga dan voor je nakijken of je ITV instellingen correct staan in ons systeem.

 

Ik hoor graag van je.

 

Met vriendelijke groet,
Koen

KPN Webcare Specialist
Koen
Berichten: 266
Geregistreerd: ‎05-04-2013

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hallo kuit,

 

Dankjewel voor het privébericht.

Ik heb je ITVonline gegevens opnieuw ingesteld. Kun je nogmaals proberen verbinding te maken?
Als het nog niet werkt, is mogelijk nog een herstart van je modem nodig.

 

Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

 

Met vriendelijke groet,
Koen

Nieuwe adviseur
kuit
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎26-06-2013

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hoi,

 

Alle adviezen gedaan. Niet geholpen. Stekker uit de experiabox gehaald en 10 minuten uitgelaten.

daarna weer opnieuw gestart en laptop op gestart. Helpt allemaal niets. Nog steeds geen itvonline.

 

Adviseur
fonsch
Berichten: 9
Geregistreerd: ‎04-05-2013

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hallo Kuit,

 

Heel vervelend ik weet niet of het al is opgelost door de team van KPN? 

Wat is de exacte foutmelding? Wellicht kan ik je helpen.

Met vriendelijke groet,
Fonsch

Nieuwe adviseur
kuit
Berichten: 6
Geregistreerd: ‎26-06-2013

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hoi Fonsch,

 

Dit staat er als ik inlog, bij elke zender. Dit geldt voor de laptop.

 

U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.

 

Ik heb wel gewoon verbinding voor de tv, internet en telefoon. Heb al een aantal keer de stekker eruit gehad en gewacht en op de resetknop gedrukt van mijn experiabox. Niets helpt.

 

Hoop dat je mij kunt helpen. Het is dus nog niet opgelost.

 

 

 

KPN Webcare Specialist
Koen
Berichten: 266
Geregistreerd: ‎05-04-2013

Re: hoe kan ik de verbinding met mijn thuisnetwerk herstellen?

Hallo kuit,

 

Ik wil een storingsmelding voor een achterliggende technische afdeling voor je aanmaken. Voordat ik deze storingsmelding aanmaak wil ik graag de volgende dingen met je checken:

 

Is je laptop via Wi-Fi, of bekabeld verbonden met je Experiabox? Indien via Wi-Fi: Zou je, voor de zekerheid, kunnen controleren of je op je eigen netwerk zit?
Heb je Silverlight al opnieuw geïnstalleerd? In sommige gevallen lost dat het probleem op.
Welke browser gebruik je?

Graag ontvang ik ook (in een privébericht) een 06 bereikbaarheidsnummer van je, zodat mijn collega's van de technische dienst je terug kunnen bellen.

 

Ik hoor graag van je!

 

Met vriendelijke groet,
Koen