op 14-07-2012 13:33
OP MIJN KPN kun je inloggen met gebr.naam en wachtwoord op ofwel mobiel bellen/bellen ofwel iTV.
Inloggen op het eerste werkt goed ,op het tweede niet.Springt steeds naar planet.nl en maakt dan geen verbinding.maakt dus geen verbinding met KPN server.Wat doe ik fout of zijn er trucs om dit te verhelpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 14-07-2012 16:31
probeer eens alle gegevens te wissen van IE zoals cookies ENZ
http://www.youtube.com/watch?v=okEk37lmYls
op 14-07-2012 21:03
beste demi 1000,
ik heb advies opgevolgd,maar dit hielp niet.Nog wat extra info:in plaats van naar kpn.com te gaan(bij inloggen) verschijnt er afwisselenden razendsnel .....default....planet.nl
op 14-07-2012 21:26
op 16-07-2012 16:38
Beste demie 1000,
Met firefox werkt het wel.bedankt voor het advies en de oplossing.Blijft het feit waarom het eerst altijd wel werkte met IE als browser en opeens niet meer.En waarom wel bij inloggen voor mobiel en thuis bellen en niet voor internet,internet+bellen en interactieve tv.Enig idee?
Maar................nogmaals bedankt voor de oplossing
Tom koebrugge
op 16-07-2012 18:44
het zit hem meestal in de strikte beveiliging van IE, deze staat vaak te hoog en als je deze lager zet staat hij na een herstart weer op hoog, het is niet voor niets dat ik geen Windows gebruik gebruik ![]()
op 17-07-2012 10:46
hartelijk dank voor de uitleg en de uiteindelijke oplossing.Ik heb er weer wat bijgeleerd.Aangezien ik maar een gemiddelde pc gebruiker ben,tot op heden nooit problemen met Windows gehad.
Nogmaals,dank voor deskundigheid
tom koebrugge