Geachte heer Middeldorp,
Op uw vraag over klanttevredenheid het volgende antwoord.
Zondag 11 december heb ik mijn desk-top pc losgekoppeld van de vast internetaansluiting om over te gaan op ons wireless systeem. Dit systeem functioneert voor 3 laptops uitstekend en via een adapter( belkin)
trachtte ik weer internetverbinding te krijgen voor mijn desk-top pc. Dit mislukte na verschillende pogingen. De mevrouw aan de helpdesk beloofde mij een oplossing via een handeling vanuit KPN en zou mij terugbellen nadat ik de gehele rauter heb moeten uitschakelen. De mevrouw belde niet terug binnen de door haar gegeven tijdslimiet ( via mobile) en was er in ons huis geen telefoon internet en televisie , heel lastig wanneer er 2 zoons zich voorbereiden op een universitair tentamen voor de komende dagen.
Het tweede telefonisch contact die dag met de helpdesk , een meneer dit geval, heeft tot het plaatsen van een nieuw rauter geleid op maandag 12 december en telefoon, televisie en 2 laptops waren weer aangesloten op internet. Mijn pc nog niet. Heel lastig voor mijn zoons en mijzelf in verband met het werk dat die dag mb.v. internet moest worden gedaan. De nieuwe rauter werd die maandag volgens afspraak geplaatst. Helaas kreeg ik weer geen verbinding. Pas donderdag
is dat gelukt nadat ik twee maal een medewerker van de helpdesk aan de lijn heb gehad. U kunt zich voorstellen dat onze kpn telefoonrekening van deze maand is opgelopen dankzij de vele malen bellen met de helpdesk en de bijbehorende wachttijden. Grote twijfels heb ik over de effectiviteit van de dienstverlening van KPN.
Wat kan KPN doen aan kwaliteitsverbetering? Het kan toch niet de bedoeling zijn dat de overgang van een vaste verbinding naar een wireless aansluiting in totaal 4 dagen en vier telefoontjes naar de helpdesk moet kosten?
In afwachting van uw antwoord,
vrgr AJJM de Lange-Waltman