op 12-10-2011 15:22
Ik ben hier nieuwe en heb nog NIET rond gekeken op de forums dus ik heb hier geen idee over ![]()
Ik heb een Thomsen experia box en op mijn playstation 3 is mijn NAT type, 3 en oftoewel type Strict, is er een manier Hoe ik die kan maken op Moderate (2) of Open (1) ik heb de hulpdiensten Gebeld en die zeiden Dat ik moest kijken op het kpn Form Daarbij ben ik hier gekomen .. En greetz ![]()
Groetjes en alvast bedankt,
Jesse
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-10-2011 16:18
op 12-10-2011 16:26
hier heb ik al gekeken maar ik heb nu nat type 2 maar in de game is het nog steeds Strict Dat is wel raar ![]()
op 07-11-2011 22:40
Ik zit exact met hetzelfde probleem. Dit ligt aan de firmware die KPN heeft geinstalleerd op de router . De firmware die de beveiliging regelt doet zijn werk te goed. Dit zorgt ervoor dat diverse spellen en spelcomputers geen goede verbinding tot stand kunnen brengen. KPN is op de hoogte maar doet er niks aan.
Hierdoor kan je bij bijvoorbeeld Call of Duty Black Ops geen spellen hosten, waar dit bij andere providers gewoon wel kan..
op 10-11-2011 10:35
Beste Jesseje30 en lebre7,
Spijtig om te horen dat de gaming experience op de PS3 er voor jullie niet uitkomt. Hebben jullie op de PS3 draadloos of bedraad internet?
Laat het mij even weten.
Met vriendelijke groet,
Daan popken
op 10-11-2011 14:34
Hoi Daan,
Ik heb het op beide manieren geprobeerd, maar op dit moment is de Playstation bij mij draadloos aangesloten. Tevens heb ik in het modem UPnP aangezet.
op 15-11-2011 20:23
ik heb precies hetzelfde.
PS 3 is draadloos verbonden.
Ik wil echt graag snel weten wat ik er aan kan doen want anders moet ik een andere provider gaan zoeken.
Alvast bedankt,
Floris
op 20-12-2011 21:15
Na en tijdje hard zwoegen en veel zware momenten, is het mij gelukt!
nu staat mijn nat type op open en ben ik weer volop aan het gamen!
(ik heb zelf de arcadyan modem).
volg eerst deze aanwijzingen van kpn...
http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detai
daarna deze uitvoeren (kies het beste antwoord met de 2 afbeeldingen)...
(eerste gedeelte van dit antwoord heb je al gedaan bij de vorige link)
http://www.goeievraag.nl/vraag/nat-type-strict-ope
let er wel op dat je bij "LAN IP" hetzelfde invuld als bij het in de eerste stap gekozen vaste IP-adres!
Ik hoop dat dit veel mensen kan helpen!...succes!
en veel plezier met gamen ![]()
op 30-12-2011 04:21
Gaat KPN nou nog iets doen aan het NAT probleem met MW3?
De Thomson TG789vn kan zogenaamd poorten openen maar nadat deze 'open' zijn gezet zijn ze volgens de check op afstand toch gesloten.
Van een modem vandaag de dag mag redelijkerwijs worden verwacht dat deze probleemloos werkt met online games.
Helaas blijf NAT op Strict staan, eerder genoemde aanwijzingen uit het boekje zijn nutteloos.
Ik kan met dit ding niet gamen dus is het een waardeloos product en stel ik KPN hiervan in gebreke en verwacht een oplossing.
op 04-01-2012 10:27
Heel erg vervelend. Het lijkt er op alsof KPN online gamen moedwillig verstoord. Weet iemand of ik de Fritzbox 7170 op mijn internet Extra van KPN kan aansluiten? Of wellicht een tip voor een geschikt modem?