op 15-05-2012 00:28
Op 6 april heb ik kpn opgebeld voor informatie over het standaard alles in een (Ik heb al jaren het alles in een instap abb). Mede vanwege de voucher van de samsung tablet heb ik het std abb afgesloten. Deze zou 19 april in gaan en de voucher zou ik binnen 10 werkdagen naderhand krijgen. Nadat de 10 werkdagen voorbij waren heb ik met kpn gebeld dat ik deze nog niet ontvangen had. Ik wordt netjes te woord gestaan en zou alsnog de voucher binnen 5 werkdagen via de email krijgen. Een paar dagen later toch maar weer gebeld, nog steeds niets gehad. Ze vroegen me nu om een ander nummer te bellen wat alleen overdag mogenlijk is.
De dag erna opgebeld en zij hadden geen mail gehad van kpn maar zouden zelf kpn bellen en via de mail antwoorden, nog steeds geen reactie gehad. Elke keer als ik bel, wordt ik een aantal malen doorverbonden, iedereen is echt aardig en behulpzaam, maar ik wordt ondertussen van het kastje naar de muur gestuurd. Ik ben nu al twee weken ermee bezig en nog niets wijzer.
ondertussen heb ik spijt dat ik het std abb heb afgesloten, ik heb nu geen voucher, betaal 10 eur per maand meer en mijn internet verbinding is ook bij lange na niet de 40mbit. De hele klantenservice is zo slecht geregeld, je krijgt nog niet iets simpels voor elkaar als een voucher te laten versturen welke je beloofd is.
op 15-05-2012 12:59
Beste Arno79,
Vervelend om te horen! Ik zoek beide problemen graag voor u uit. Kunt u mij in een privébericht uw postcode en huisnummer sturen?
Met vriendelijke groet,
Joran
op 15-05-2012 14:21
Op 18 heb ik een bevestiging gekregen dat ik ook de voucher voor de tablet zou ontvangen omdat ik een 3 in één pakket had afgesloten. Vandaag kreeg ik een telefoontje nadat een maand lang informeren geen resultaat had gehad en werd mij gezegd dat ik er geen recht op had.
Na lang aandringen ontving ik onderstaande mail maar daar staat toch heel duidelijk dat bij het geldt alleen in combinatie met het Alles-in-één Standaard, ook al had ik ASDL en ITV ik had nog geen internetbellen dus niet het 3 in een pakket. Bij de aanvraag voor het 3 in 1 pakket staat ook heel duidelijk aangegeven dat KPN rekening houdt met de items die je al hebt. Er klopt gewoon niets van, geen Tablet, geen Spotyfy, geen ITV opnemen wat allemaal extra's zijn bij een 3 in 1 pakket. Misschien maar eesn een prodeo advocaat erop zetten want dit slaat echt nergens op.
Geachte mevrouw van Schijndel,
Conform ons telefonisch onderhoud hierbij de actievoorwaarden. Hier voldoet u niet aan aangezien u al adsl + interactieve tv had:
|
Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
KPN
op 16-05-2012 11:25
Beste Arno79,
Ik heb de voorwaarden van de actie nagekeken. U komt op dit moment niet in aanmerking voor de actie omdat u geen nieuw jaarcontract bent aangegaan. Na drie maanden is het mogelijk om maandelijks uw abonnement aan te passen, de contractsduur verandert hierbij niet.
De Galaxy Tab actie is verlengd tot 20 mei. Ik kan het contract met een jaar verlengen, zodat u alsnog in aanmerking komt voor de voucher, als u hiermee akkoord gaat.
Met vriendelijke groet,
Joran
op 16-05-2012 11:31
Beste Aica,
De actie geldt inderdaad alleen voor het Alles-in-Één pakket. Indien u alsnog naar dit abonnement omgezet wil worden, kunt u dan uw postcode en huisnummer in een privébericht sturen?
Met vriendelijke groet,
Joran
op 16-05-2012 19:35
Beste Joran,
Tijdens het afsluiten heb ik specifiek gevraagd of ik de voucher zou krijgen. Dit werd positief beantwoord. Er is niet gesproken over de duur van het contract. Ik ben ermee eens om dit alsnog op een jaar te zetten, maar ik wil niet nadat dit is gebeurd te horen krijgen dat de voucher op is of een ander excuus waarom dit niet geldt.
Groeten,
Arno Verstegen
op 16-05-2012 20:02
Beste Joran,
Heb je in een privebericht alle gegevens toegezonden, nu maar hopen dat binnenkort alsnog het Alles-in-Één pakket met tablet, spotify en mogelijkheid voor opnemen geactiveerd wordt.
Alvast bedankt voor de medewerking!
Ch.
op 18-05-2012 12:51
Beste Aica en Arno79,
Ik ben nog bezig met dit probleem, ik hoop u later op de dag meer informatie te kunnen geven.
Met vriendelijke groet,
Joran
op 24-05-2012 13:10
op 18-05-2012 12:51
Beste Aica en Arno79,
Ik ben nog bezig met dit probleem, ik hoop u later op de dag meer informatie te kunnen geven.
Met vriendelijke groet,
Joran
Ja, ja ik weet dat Joran ermee bezig is maar vandaag is de 5e dag en zou het voucherdag moeten zijn. Krijg toch het idee dat het weer niet gaat lukken na de bevestiging van het Alles-in-een-pakket op 18 april en nogmaals op 18 mei zit er opnieuw weer niet veel vaart in.
Zoals Arno79 al aangaf we gaan geen contract afsluiten en daarna je afspraak niet nakomen (geen voucher) dus zit er niets anders op om morgen gebruik te maken van de 7 dagen annulerings mogelijkheid. Eerst maar eens kijken waar de email naar toe moet dat zal opnieuw een hele operatie worden.
groet, Aica
op 24-05-2012 15:27
Beste Aica,
Vervelend om te horen dat u nog geen voucher heeft gekregen. Ik heb contact gehad met de afdeling die de vouchers verstrekt en heb de toezegging gekregen dat u de voucher vanavond nagestuurd krijgt. Deze wordt per mail naar uw contact e-mailadres gestuurd, waardoor u vrijdag of zaterdag alsnog de tablet kan ophalen.
Kunt u me laten weten of u vanavond de voucher heeft ontvangen? Als er onverhoopt toch nog problemen zijn kan ik de annulering voor u regelen. Ik heb er alsnog vertrouwen in dat het opgelost wordt.
Met vriendelijke groet,
Joran