Welkom op het KPN forum

Help
Beantwoorden
Frequente forum gast
Sagaris

Gegevens niet beschikbaar

Net de App geïnstalleerd op de iPhone. Ik vul mijn login gegevens in en "Log in". Vervolgens verschijnt er een zwarte overlay met daarin de tekst "De gegevens die u probeert op te vragen zijn helaas niet beschikbaar". 

Wat betekent dit, heb ik een verkeerde gebruikersnaam/wachtwoord combinatie gebruikt? Dan nog maar eens proberen. Gaat weer mis. Aan welke "gegevens" wordt er gerefereerd in deze generieke melding. 

Het zou fijn zijn geweest als de boodschap een hint zou kunnen geven over de oorzaak. Het enige wat ik nu kan melden is dat de App niet functioneert. 

Adviseur
ansnet

Re: Gegevens niet beschikbaar

Sagaris schreef:

Net de App geïnstalleerd op de iPhone. Ik vul mijn login gegevens in en "Log in". Vervolgens verschijnt er een zwarte overlay met daarin de tekst "De gegevens die u probeert op te vragen zijn helaas niet beschikbaar". 

Wat betekent dit, heb ik een verkeerde gebruikersnaam/wachtwoord combinatie gebruikt?

Dit probleem had ik ook, deze app werkt nog niet voor de zakelijke abonnementen.

Ik hoop dat dat wel snel gaat komen.

Frequente forum gast
Sagaris

Jammer dat KPN niet zelf even de moeite neemt om een reactie te geven. In de forum post van de Communitie Manager http://forum.kpn.com/t5/MijnKPN-App/KPN-geeft-inzicht-in-MB-verbruik-via-MijnKPN-app-voor-iPhone-en/... staat toch echt "Vanaf vandaag kunnen alle abonnees van KPN

Blijkbaar valt zakelijk niet onder de definitie van "alle". Jammer van KPN want hoe moeilijk kan het zijn. Ik zou het graag op mijn iPhone zelf willen zien middels een App want die zakelijke website blinkt nu niet bepaald uit in usability laat staat dat deze uberhaupt voor een mobiele browser is gemaakt. Laat ik het anders formuleren, zo zou een web applicatie er 15 jaar geleden uit hebben gezien. 

Dus graag KPN, een App voor de zakelijke gebruiker en weg met die knullige zakelijke website.

Forum gast
madison1974

Voor Prepaid internetters werkt dit, althans bij mij, niet.

Als ik éérst een Mijn KPN account aan wil maken zegt hij bij mobiel internet 'kies voor prepaid' an bij prepaid na het invoeren van het nummer 'dit is geen geldig kpn prepaid nummer' (wat het wél is).

Vervolgens na het inloggen op Mijn KPN op de iPad zegt de App simpelweg dat er geen gegevens kunnen worden opgevraagd.

Dit gaat niet goed. JUIST voor prepaid users is het van belang om een Mijn KPN account te hebben die ook op de iPad middels de App toegankelijk is. Nu stuurt de website bij het opvragen van het tegoed een sms naar de iPad (!) wat niet werkt (je krijgt dan een boodschap: KPN: Text Message' zonder enige informatie hierin).

Dus hoe iemand met een iPad én een prepaid Sim nú nog zijn tegoed kan checken is mij oprecht een raadsel. Way to go. Ik en overgestapt van Vodafone naar KPN vanwege de kwaliteit. Helaas.