op 23-06-2012 17:19
Sinds 7 dagen de verbruiksmeter op mijn tablet gezet en ik ben er zeer tevreden over.
Maar ik wil meer:
- de app laat zich alleen rechtop lezen. Handig voor je mobiel, maar wat minder voor de tablet.
- mijn wifi access-point is 's-nachts stiekum de landsgrens(?) overgegaan! Curieus, maar aan welke wifi was ik dan verbonden?
- en natuurlijk een Widget die op mijn desktop/startscherm meteen mijn verbruik of restant laat zien.
op 25-06-2012 11:00
Beste Mariodings,
Hartelijk dank voor de suggestie en we hebben het doorgezet naar de developers van de app.
Zodra wij feedback ontvangen houden we je op de hoogte.
Met vriendelijke groet,
Cornelis
op 29-06-2012 14:18
Hallo,
Voorop wil ik zeggen dat de MB meter van KPN (een van) de beste app is in deze categorie. Ik heb veel andere apps geprobeerd maar geen van die werken zo goed als de KPN MB meter! Maar het kan altijd beter...
Een backup functie zou erg fijn zijn.
De allereerste suggestie bij problemen met de smartphone is tegenwoordig "telefoon reset" voordat er uberhaubt verder wordt geluisterd. Gevolg is dat de MB meter tot de volgende maand niet meer echt bruikbaar is. Bovendien is het leuk om over een langere periode het verbruik te kunnen vergelijken.
Een meer gedetailleerd verbruiksoverzicht van de "overige apps" zou zeer handig zijn. Deze categorie verbruikt honderden MB's. Sowieso een uitgebreider overzicht van de apps zou welkom zijn.
mvg,
Robbert
op 29-06-2012 15:51
Beste erje,
Dank voor de feedback en suggesties, we pakken dit op en zetten het uit bij de developer van de app.
Zodra we informatie terug ontvangen zullen we dit communiceren op het Forum.
Met vriendelijke groet,
Cornelis