Beantwoorden
Community Manager
Cornelis
Geaccepteerde oplossing

MijnKPN App Support en Feedback

[ Bewerkt ]

Welkom op het KPN Forum,

Hier kunt u al uw vragen stellen en feedback geven over de MijnKPN App. Om gebruik te maken van deze mogelijkheid dient u geregistreerd te zijn bij het KPN Forum, wanneer u al een MijnKPN account heeft kunt u zich aanmelden op het forum.

Heeft u nog geen MijnKPN account, dan u kunt u zich hier aanmelden.

Wanneer u een vraag heeft of feedback wilt geven kunt u een nieuwe post maken en/of reageren op een bestaande discussie. Meer informatie over het gebruik van het KPN Forum vindt u hier.

Wellicht is uw vraag al beantwoord, hiervoor kunt de FAQ’s op kpn.com bekijken of de reeds lopende discussies op het KPN Forum. De FAQ’s voor de MijnKPN app vindt u hier.

Wanneer u geen vragen heeft, maar een suggestie of andere feedback dan horen wij dit uiteraard graag. Deze feedback wordt gedeeld met de ontwikkelaars van de app en gebruikt om de app verder te ontwikkelen.

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Als dit bericht je heeft geholpen, klik dan op de kudo duim
Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op als oplossing accepteren
Forum gast
Markiej87

Feedback MijnKPN App

Werk zelf in de KPN Winkel, blij met de app, ziet er keurig uit. Wat ik mis?

Mijn abonnement meteen aanpassen (we hebben van die mooie flexibele abo's, dit is echt een gemiste kans m.i.!!)

Forum gast
RobH

Wanneer komt de MijnKPN App voor Windows Phone uit?

Als tevreden Windows Phone gebruiker mis ik de mogelijkheid om mijn internetgebruik in de gaten te houden. De MijnKPN App zou hier een oplossing voor moeten zijn maar is helaas niet voor WP beschikbaar. Wanneer wordt deze beschikbaar? Aangezien KPN ook toestellen met Windows Phone aanbied lijkt me dit een logische verwachting.

Community Manager
Cornelis

Re: Wanneer komt de MijnKPN App voor Windows Phone uit?

[ Bewerkt ]

Beste RobH,

Ik ga het voor u uitzoeken en kom hier zo spoedig mogelijk op terug.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op als oplossing accepteren
Adviseur
ansnet

Re: Wanneer komt de MijnKPN App voor Windows Phone uit?

Gaat deze app ook nog werken voor de zakelijke gebruiker of zit dat er voorlopig niet in.

Forum gast
texel

mijn kpn app

weer lekker kpn wel nokia verkopen maar geen app leveren.eind van het jaar maar overstappen naar een provider die wat klantvriedelijker is.

Forum gast
Nien84

Inloggen MijnKPN App

Ik kan niet inloggen op mijnKPN app. Ik heb hem zojuist geinstalleerd op mijn HTC en ik weet 100% zeker dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord correct zijn. De app zegt dat mijn gebruikersnaam en/of ww niet bekend zijn en ik het nogmaals moet proberen. Tevergeefs dus. Enig idee wat er mis is?

Community Manager
Cornelis

Re: Inloggen MijnKPN App

Beste Nien84,

Probeert u vanuit een iTV/IPB of Glasvezel MijnKPN omgeving in te loggen?

U kunt alleen inloggen vanuit de CM Mobiele Mijn KPN omgeving om de app te gebruiken.

Met groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Forum gast
Nien84

Re: Inloggen MijnKPN App

Hallo,

Bedankt voor het antwoord.

Ik weet niet wat glasvezel of iTV of IPB betekent, ben geen ICT-er. Maar ik heb de app op mijn htc gedownload en wil op mijn telefoon inloggen op mijn app en dat lukt dus niet.

Vriendelijke groet,

Nienke

Forum gast
martin_hulst

Re: MijnKPN App Support en Feedback

ik heb vandaag deze app gedownload op mijn HTC desire HD (android). maar telkens als ik inlog krijg ik de melding ; de gegevens die u probeert op te vragen zijn helaas niet beschikbaar" . waar zou dit aan kunnen liggen ? ps, als ik een fout passwoord invoer geeft hij wel netjes aan dat deze fout is