10-05-2012 10:28 - bewerkt 10-05-2012 13:19
Welkom op het KPN Forum,
Hier kunt u al uw vragen stellen en feedback geven over de MijnKPN App. Om gebruik te maken van deze mogelijkheid dient u geregistreerd te zijn bij het KPN Forum, wanneer u al een MijnKPN account heeft kunt u zich aanmelden op het forum.
Heeft u nog geen MijnKPN account, dan u kunt u zich hier aanmelden.
Wanneer u een vraag heeft of feedback wilt geven kunt u een nieuwe post maken en/of reageren op een bestaande discussie. Meer informatie over het gebruik van het KPN Forum vindt u hier.
Wellicht is uw vraag al beantwoord, hiervoor kunt de FAQ’s op kpn.com bekijken of de reeds lopende discussies op het KPN Forum. De FAQ’s voor de MijnKPN app vindt u hier.
Wanneer u geen vragen heeft, maar een suggestie of andere feedback dan horen wij dit uiteraard graag. Deze feedback wordt gedeeld met de ontwikkelaars van de app en gebruikt om de app verder te ontwikkelen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-05-2012 12:00
Werk zelf in de KPN Winkel, blij met de app, ziet er keurig uit. Wat ik mis?
Mijn abonnement meteen aanpassen (we hebben van die mooie flexibele abo's, dit is echt een gemiste kans m.i.!!)
op 16-05-2012 11:30
Als tevreden Windows Phone gebruiker mis ik de mogelijkheid om mijn internetgebruik in de gaten te houden. De MijnKPN App zou hier een oplossing voor moeten zijn maar is helaas niet voor WP beschikbaar. Wanneer wordt deze beschikbaar? Aangezien KPN ook toestellen met Windows Phone aanbied lijkt me dit een logische verwachting.
16-05-2012 11:37 - bewerkt 17-05-2012 10:16
Beste RobH,
Ik ga het voor u uitzoeken en kom hier zo spoedig mogelijk op terug.
Met vriendelijke groet,
Cornelis
op 18-05-2012 22:40
Gaat deze app ook nog werken voor de zakelijke gebruiker of zit dat er voorlopig niet in.
op 24-05-2012 19:14
weer lekker kpn wel nokia verkopen maar geen app leveren.eind van het jaar maar overstappen naar een provider die wat klantvriedelijker is.
op 18-06-2012 18:03
Ik kan niet inloggen op mijnKPN app. Ik heb hem zojuist geinstalleerd op mijn HTC en ik weet 100% zeker dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord correct zijn. De app zegt dat mijn gebruikersnaam en/of ww niet bekend zijn en ik het nogmaals moet proberen. Tevergeefs dus. Enig idee wat er mis is?
op 19-06-2012 14:36
Beste Nien84,
Probeert u vanuit een iTV/IPB of Glasvezel MijnKPN omgeving in te loggen?
U kunt alleen inloggen vanuit de CM Mobiele Mijn KPN omgeving om de app te gebruiken.
Met groet,
Cornelis
op 19-06-2012 22:16
Hallo,
Bedankt voor het antwoord.
Ik weet niet wat glasvezel of iTV of IPB betekent, ben geen ICT-er. Maar ik heb de app op mijn htc gedownload en wil op mijn telefoon inloggen op mijn app en dat lukt dus niet.
Vriendelijke groet,
Nienke
op 28-06-2012 17:11