Beantwoorden
Frequente Bezoeker
humorman
Geaccepteerde oplossing

Lijbrandt/kpn

Hallo

Ik heb een vraag .

Ik zit nu een jaar via de vdsl modem bij kpn .

Dit is mij prima bevallen en ik wou de overstap maken naar kpn glasvezel.

Dus heb ik de aanvraag ingediend en kreeg enkele werkdagen later bericht dat mijn glasvezel lijn bezet werd gehouden door een andere partij.

Dus heb ik op aanraden van de kpn contact opgenomen met reggefiber.

Deze vertelde mij, dat ik enkele jaren geleden mij had ingeschreven op Lijbrandt.

Prima dus ik contact opgenomen met Lijbrandt en heb gevraagd hoe het met deze diensten stond omdat ik nooit weer wat had gehoord van hun.

Ik heb intussen heel wat beloftes gehad van de webcare en de helpdesk(helpdesk is knudde) van Lijbrandt en ik heb zelf vandaag contact gehad met de aannemer die de modem zou installeren (die wist helemaal van niks)...

Net weer een belofte gehad dat de order niet goed was door gekomen bij de aannemer en dat het goed zou komen....

Maar goed  de kpn kan dus niks doen om mijn lijn vrij te krijgen en zelfs ik als klant kan hier niks tegen beginnen blijkbaar, al probeer ik het dagelijks . Blijkbaar is lijbrandt de baas over de mijn glasvezel lijn, dus ik zit eigenlijk met mijn handen in het haar....

Heeft iemand een idee om mijn lijn vrij te krijgen want ik heb eigenlijk geen belang meer bij deze aanbieder die zijn klanten voor liegt. Het liefst zou ik gewoon bij kpn blijven via glasvezel.

Alvast bedankt..

Community Manager
Daan

Re: Lijbrandt/kpn

Beste humorman,

Naar aanleiding van ons gesprek neemt een collega van mij contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Frequente Bezoeker
humorman

Re: Lijbrandt/kpn

Ik wil u vriendelijk bedanken voor de geboden hulp en ik heb intussen contact gehad met de medewerker van kpn.

Ik ben blij dat ik gewoon kan blijven:smileylol:

Nogmaals bedankt voor de snelle service.