Welkom op het KPN forum

Help

Mobiel Internet

Beantwoorden
Forum gast
Spriet
Berichten: 1
Geregistreerd: ‎21-08-2013

Internetverbruik

Mijn leasemobiel is binnen een jaar al 2 keer teruggestuurd naar de fabriek.Nadat ik hem de tweede keer terug kreeg en alles weer probeerde te installeren o.a. wifi heb ik binnen het uur al 24 euro aan internetkosten gehad,terwijl ik daar geen bundels voor heb. Na een tijd ben ik met mijn mobiel naar de winkel gegaan en hebben ze alles voor mij geregeld. Alleen niet het internet eraf gehaald. De melding dat ik 5 en daarna 10 mb's heb gebruikt heb ik helaas niet gezien. Kosten 24 euro.Een week later 50 euro internetgebruik. De side "mijn kpn"ligt er al maanden uit, zodat je niet kunt zien wat je verbruikt.

Mijn vraag is : wie kan ik hiervoor aansprakelijk stellen. Mobiel wat niet deugt.Kosten 17 euro per maand en nu 35 euro per maand. Niet kunnen zien wat je verbruikt.

Je staat machteloos en je bent binnen een paar weken in totaal 125 euro kwijt.

 

Specialist
magical
Berichten: 54
Geregistreerd: ‎10-07-2013

Re: Internetverbruik

dat je wifi niet kunt insalleren?

Ambassadeur
Shugosha
Berichten: 1.584
Geregistreerd: ‎02-08-2013

Re: Internetverbruik

Verbruik kan je inzien via de mijnkpn app of via de website van mijnkpn. Mocht het inloggen niet lukken dan kunt u dit even bekijken: http://forum.kpn.com/t5/MijnKPN/Wat-kan-je-doen-als-inloggen-op-MijnKPN-niet-lukt/td-p/93592 en eventueel een nieuw account aanmaken met behulp van Mozilla Firefox.

 

Mobiel internet zal op toestel niveau uitgeschakeld moeten worden. Als u aan kan geven om welk toestel het gaat zou ik hier even kunnen vermelden wat daar de stappen voor zijn.

 

Dat het mobiel niet deugt is natuurlijk vervelend, alleen is dan wel de vraag wat er niet aan deugde. Standaard is het zo dat als een  toestel voor de 4e maal ter reparatie wordt aangeboden en het blijkt dat er dan nog steeds problemen is er een heel nieuwe toestel of een tegoedbon zal komen.

 

Het niet kunnen inzien wat je verbruikt is gewoon mogelijk via de website. Doorgaans is het een probleem van de browser waar er gebruik van wordt gemaakt.