Welkom op het KPN forum

Help

Mobiele abonnementen

Beantwoorden
Forum gast
Ravii
Berichten: 1
Geregistreerd: ‎28-06-2013

Afgesloten, vervolgens alles betaald maar nog steeds geen netwerk

Hallo KPN.

 

ik heb een mobiel abonnement met een samsung s3.

Ik heb 2 smsjes ontvangen waarin stond dat de abonnementskosten niet afgeschreven konden worden.

 

Dit heb ik dus overgemaakt naar KPN.

 

Maar nu een week later heb ik nog steeds de melding niet aangemeld bij netwerk.

 

wie kan mij hiermee helpen??

ik wil niet helemaal afgesloten worden, dat zou een financiele ramp zijn.

 

MVG Ravii

KPN Webcare Specialist
Jemy__
Berichten: 612
Geregistreerd: ‎14-05-2012

Re: Afgesloten, vervolgens alles betaald maar nog steeds geen netwerk

Beste Ravii,

 

Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit wachten inderdaad.

 

Zou je in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer willen sturen? Dan kan ik de aansluiting en je factuurgegevens voor je nakijken.

 

Met vriendelijke groet,

Jemy