title: Mobiele abonnementen
page name: ForumTopicPage
core id: Mobiele_telefonie
core nodeType: board

Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelt u 
X

Hallo! Welkom op het KPN forum. Maak een account aan of log nu in om mee te doen op het forum. Zo blijf je onder andere op de hoogte van de laatste ontwikkelingen door je te abonneren op onderwerpen, kun je zelf vragen stellen of een andere klant helpen.

Beantwoorden

Afgesloten, vervolgens alles betaald maar nog steeds geen netwerk

Avatar
door
Forum gast
Berichten: 1
Geregistreerd: ‎28-06-2013
  • Eerste post
Bericht 1 van 2 (5.010 Weergaven)

Hallo KPN.

 

ik heb een mobiel abonnement met een samsung s3.

Ik heb 2 smsjes ontvangen waarin stond dat de abonnementskosten niet afgeschreven konden worden.

 

Dit heb ik dus overgemaakt naar KPN.

 

Maar nu een week later heb ik nog steeds de melding niet aangemeld bij netwerk.

 

wie kan mij hiermee helpen??

ik wil niet helemaal afgesloten worden, dat zou een financiele ramp zijn.

 

MVG Ravii

Highlighted

Re: Afgesloten, vervolgens alles betaald maar nog steeds geen netwerk

Avatar
door
Voormalig KPN Webcare Specialist
Berichten: 612
Geregistreerd: ‎14-05-2012
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel
Bericht 2 van 2 (4.949 Weergaven)

Beste Ravii,

 

Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit wachten inderdaad.

 

Zou je in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer willen sturen? Dan kan ik de aansluiting en je factuurgegevens voor je nakijken.

 

Met vriendelijke groet,

Jemy

 

 

X

Zelf ook meedoen?

Registreer

Heb je al een account?

Inloggen