Mobiele abonnementen

  • Laatste activiteit 28-08-2014
  • 147 Nu online
  • 81905 Berichten
  • 33398 Leden

Afgesloten, vervolgens alles betaald maar nog steeds geen netwerk

  • 29-06-2013 16:37
  • 4831

Hallo KPN.

 

ik heb een mobiel abonnement met een samsung s3.

Ik heb 2 smsjes ontvangen waarin stond dat de abonnementskosten niet afgeschreven konden worden.

 

Dit heb ik dus overgemaakt naar KPN.

 

Maar nu een week later heb ik nog steeds de melding niet aangemeld bij netwerk.

 

wie kan mij hiermee helpen??

ik wil niet helemaal afgesloten worden, dat zou een financiele ramp zijn.

 

MVG Ravii

Bericht 1 van 2 (4.831 Weergaven)
Avatar
door Ravii
Forum gast
Berichten: 1
Geregistreerd: ‎28-06-2013
  • Eerste post

Re: Afgesloten, vervolgens alles betaald maar nog steeds geen netwerk

Beste Ravii,

 

Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit wachten inderdaad.

 

Zou je in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer willen sturen? Dan kan ik de aansluiting en je factuurgegevens voor je nakijken.

 

Met vriendelijke groet,

Jemy

 

 

Bericht 2 van 2 (4.770 Weergaven)
Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 612
Geregistreerd: ‎14-05-2012
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel
Beantwoorden

Welkom

Bij de KPN Community

Log in om je profiel te bekijken en te beheren, vragen te stellen en te beantwoorden, ideën te delen en veel meer!

Inloggen met Facebook
Heb je nog geen account?
  • Praat mee over de blogs.
  • Help mee op het forum.
  • Denk mee in 'OnsKPN'.
Registreer nu
Auteurs met de meeste kudos
Gebruiker Aantal kudos
174
98
22
13
12