Welkom op het KPN forum

Help
Beantwoorden
Forum gast
KarinKM
Berichten: 1
Geregistreerd: ‎03-08-2013

Beeindigen abonnement

Ik heb op 17 april contact gehad met kpn mobiel met als reden het opzeggen van mijn abonnement. Destijds sprak ik eerst met een man die mij vervolgens doorverbond naar een andere afdeling. Deze mevrouw die ik sprak kon het voor mij opzeggen en vertelde mij dat het per 17 mei 2013 opgezegd zou zijn.

 

Echter kijk ik net op mijn rekening en zie stom verbaasd dat ik nog steeds betaal voor mijn abonnement. Dus heb ik terug gebeld en kreeg ik een man aan de lijn die aangaf dat hij niet kon terug vinden dat ik het opgezegd zou hebben. Echter kon hij wel zien dat ik gebeld had in april maar kon hij me ook niet vertellen waarvoor ik dan gebeld zou moeten hebben.

 

Daarnaast kon hij het nu wel voor me opzeggen alleen per 9 augustus 2013. Hierdoor ben ik dus een hoop geld kwijt terwijl de medewerkers gewoon niet goed hun werk doen.

 

Ik vind dit echt te schandalig voor woorden en ik vraag me af wat voorn actie ik nu het beste kan ondernemen. Het is toch belachelijk dat medewerkers hun werk niet goed doen en geen notities achter laten en dat wij daar maar de dupe van moeten worden terwijl hun er zonder enige waarschuwing van af komen.

Frequente forum gast
addelaat
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎11-07-2013

Re: Beeindigen abonnement

Wat je het verstandigst kan doen is .....gewoon betalen met de wetenschap dat KPN er alles aan doet op een achtebakse manier zijn klanten geld uit de zakken kloppen...Ik blijf er naar uitkijken dat een of ander TV programma hier eens aandacht aan besteed...Je kunt tegen dit apparaat dat KPN heet gewoon niks doen als hopen dat er ooit gerechtigheid komt.....Misschien een algehele boycot....ik doe mee .... 

KPN Webcare Specialist
Le-Yuan
Berichten: 567
Geregistreerd: ‎11-05-2012

Re: Beeindigen abonnement

Beste KarinKM,

 

Ik vind het erg vervelend om te horen dat je opheffingsverzoek niet goed verwerkt is, waardoor je maanden teveel hebt betaald.

 

Graag ontvang ik je telefoonnummer en postcode+huisnummer via een privébericht zodat ik je hiermee verder kan helpen. Ik wil dit graag voor je herstellen.