Mobiele abonnementen

  • Laatste activiteit 24-11-2014
  • 4463 Nu online
  • 92314 Berichten
  • 38379 Leden

Beeindigen abonnement

  • 12-08-2013 14:48
  • 5126

Ik heb op 17 april contact gehad met kpn mobiel met als reden het opzeggen van mijn abonnement. Destijds sprak ik eerst met een man die mij vervolgens doorverbond naar een andere afdeling. Deze mevrouw die ik sprak kon het voor mij opzeggen en vertelde mij dat het per 17 mei 2013 opgezegd zou zijn.

 

Echter kijk ik net op mijn rekening en zie stom verbaasd dat ik nog steeds betaal voor mijn abonnement. Dus heb ik terug gebeld en kreeg ik een man aan de lijn die aangaf dat hij niet kon terug vinden dat ik het opgezegd zou hebben. Echter kon hij wel zien dat ik gebeld had in april maar kon hij me ook niet vertellen waarvoor ik dan gebeld zou moeten hebben.

 

Daarnaast kon hij het nu wel voor me opzeggen alleen per 9 augustus 2013. Hierdoor ben ik dus een hoop geld kwijt terwijl de medewerkers gewoon niet goed hun werk doen.

 

Ik vind dit echt te schandalig voor woorden en ik vraag me af wat voorn actie ik nu het beste kan ondernemen. Het is toch belachelijk dat medewerkers hun werk niet goed doen en geen notities achter laten en dat wij daar maar de dupe van moeten worden terwijl hun er zonder enige waarschuwing van af komen.

Bericht 1 van 3 (5.126 Weergaven)
Avatar
door KarinKM
Forum gast
Berichten: 1
Geregistreerd: ‎03-08-2013
  • Eerste post

Re: Beeindigen abonnement

Wat je het verstandigst kan doen is .....gewoon betalen met de wetenschap dat KPN er alles aan doet op een achtebakse manier zijn klanten geld uit de zakken kloppen...Ik blijf er naar uitkijken dat een of ander TV programma hier eens aandacht aan besteed...Je kunt tegen dit apparaat dat KPN heet gewoon niks doen als hopen dat er ooit gerechtigheid komt.....Misschien een algehele boycot....ik doe mee .... 

Bericht 2 van 3 (5.112 Weergaven)
Avatar
door addelaat
Frequente forum gast
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎11-07-2013
  • Eerste post

Re: Beeindigen abonnement

Beste KarinKM,

 

Ik vind het erg vervelend om te horen dat je opheffingsverzoek niet goed verwerkt is, waardoor je maanden teveel hebt betaald.

 

Graag ontvang ik je telefoonnummer en postcode+huisnummer via een privébericht zodat ik je hiermee verder kan helpen. Ik wil dit graag voor je herstellen.

Bericht 3 van 3 (4.880 Weergaven)
Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 567
Geregistreerd: ‎11-05-2012
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel
Beantwoorden

Welkom

Bij de KPN Community

Log in om je profiel te bekijken en te beheren, vragen te stellen en te beantwoorden, ideeën te delen en veel meer!

Inloggen met Facebook
Heb je nog geen account?
  • Praat mee over de blogs.
  • Help mee op het forum.
  • Denk mee in 'OnsKPN'.
Registreer nu
Auteurs met de meeste kudos
Gebruiker Aantal kudos
180
98
22
13
12