Beantwoorden
Forum gast
vanyaboon
Geaccepteerde oplossing

Beltegoed daalt!

Ik heb een aantal dagen geleden een simlockvrij Samsung Galaxy Y gekocht, en heb daar mijn oude kpn sim ingedaan. Toen ben ik zo'n twee minuten op internet gegaan, en gelijk kreeg ik een sms dat ik minder dan 3 euro beltegoed over had. Dit begreep ik want ik had vergeten mijn wifi aan te zetten. vervolgens heb ik nieuwe beltegoed gekocht, wel wifi aangezet dit keer en weer kreeg ik na enkele seconden een bericht dat mijn beltegoed minder dan drie euro bedraagt, terwijl ik net met tien euro had opgewaardeerd! Dus ik heb binnen twee dagen twintig euro weggegooid met niks!

Ik wil weten waarom mijn beltegoed zo snel op gaat, en ik wil mijn geld terug.

Adviseur
Dapgicc

Re: Beltegoed daalt!

Heb je al in de settings gekeken naar Cellular?

Volgens mij moet je de 3G connectie uit zetten.

Forum gast
vanyaboon

Re: Beltegoed daalt!

dit heb ik gevonden op een andere site, door jouw reactie, heel erg bedankt hiervoor, ik hoop dat het werkt.

"

Ja Dat hoeft niet eens via een app Je kunt het internet via het 3g netwerk gewoon uitschakelen, zodat je ook niet perongeluk op het betaalde netwerk gaat.

Ga hiervoor naar instellingen Dan naar draadloos en netwerken. Hier naar beneden scrollen en dan pakketgegevens uitschakelen.

Is ook handig als je wel een internet abonnement hebt, maar bijv in het buitenland niet betaald wilt internetten

"