Beantwoorden
Geaccepteerde oplossing

Configuratiesessie is vervallen wi-fi instellen

Avatar
door
Frequente forum gast
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎21-05-2012
  • Eerste post
Bericht 1 van 4 (8.018 Weergaven)

Ik heb een blackberry curve en wil mijn wi-fi instellen.

Wanneer ik dit doe staat er  ''Bezig met configuren Wi-Fi profielen... Configuratiesessie is vervallen. U kunt terugkerenen het opnieuw proberen. Resterende tijd: 0.00''

Wat moet ik nu doen?

Re: Configuratiesessie is vervallen wi-fi instellen

Avatar
door
Frequente forum gast
Berichten: 2
Geregistreerd: ‎21-05-2012
  • Eerste post
Bericht 2 van 4 (8.015 Weergaven)

Ik heb ook het internet geraadpleegt en hier heb ik dit stukje gevonden:

"Standaard worden nieuwe Wi-Fi®-profielen onder aan uw Wi-Fi-profielenlijst weergegeven. 

Als uw toestel is gekoppeld aan een e-mailaccount waarbij BlackBerry® Enterprise Server wordt gebruikt, heeft de systeembeheerder van uw bedrijf waarschijnlijk ingesteld dat u geen verbinding met een Wi-Fi-netwerk kunt maken."

Kan het dat KPN voor mij heeft ingesteld dat ik geen verbinding met een wi-fi-netwerk kan maken?

Re: Configuratiesessie is vervallen wi-fi instellen

Avatar
door KPN Webcare Specialist
KPN Webcare Specialist
Berichten: 1.118
Geregistreerd: ‎14-12-2011
  • Bestseller
  • Eerste post
  • Eerste kudo
Bericht 3 van 4 (8.003 Weergaven)

Beste vivianx__,

 

KPN blokkeert uiteraard geen Wifi verbinding. Heeft u een particuliere aansluiting of een zakelijke? Het stukje dat u heeft bijgevoegd heeft namelijk betrekking op een zakelijke aansluiting waarbij het bedrijf waarbij u werkt dit voor u heeft ingesteld.

 

Heeft u de mogelijkheid een ander Wifi signaal te testen? Als u hier namelijk wel op kunt inloggen met uw toestel, zit het probleem niet in uw toestel.

 

Met vriendelijke groet,

 

menno

 

Re: Configuratiesessie is vervallen wi-fi instellen

Avatar
door Community Manager
Community Manager
Berichten: 2.758
Geregistreerd: ‎30-08-2011
  • Eerste post
  • Eerste kudo
  • Zilveren griffel
Bericht 4 van 4 (7.969 Weergaven)

Beste vivix__

Is het probleem inmiddels opgelost?

 

Wij horen graag van u.

 

Met vriendelijke groet,

 

Cornelis