op 20-10-2011 01:32
Hallo, Ik heb een tijdje geleden internet, televidie en telefonie aangevraagd bij kpn. Helaas kunnen ze pas in November leveren dus ze hebben me geadviseerd tot die tijd een prepaid dongel te kopen van 20 euro. Dit heb ik gekocht en de medewerkster van de winkel vertelde dat ik de volgende dag na 13:00 uur 1 gh gratis internet bundel zou krijgen. Nou, mooi niet dus, 2 dagen verder kom ik erachter dat ik al 15 euro aan beltegoed op heb gebruikt heb wat ik had opgewaardeerd mocht die 1 gh internet niet genoeg zijn tot oplevering van mijn abonnement. En ongelofelijk wat traaaaag! Ik word er gewoon ziek van! Er werkt meer niet dan wel, op msn word ik er de heletijd afgegooid, of hij verbind niet. Met windows live komt er geen enkel bericht binnen omdat de verbinding niet goed is. Als ik dan na 5 minuten eindelijk de site van live.nl open heb en inlog krijg ik mijn berichten wel te zien. Ik hoop niet dat het abonnement ook zo traag is want dan ben ik snel klaar., Ongelofelijk..wat een bagger..en ik klaag niet snel, heb eerder met prepaid dongel gewerkt maar dit is wel heel erg! Morgen maar eens naar de winkel waar de beste mevrouw mij vertelde dat ik gratis bundel zou krijgen!
op 20-10-2011 06:46
De gratis nooddongel word alleen verstrekt vanuit KPN zelf dit word niet gedaan vanuit de winkel, tevens zijn er maar een aantal afdelingen die de gratis nooddongel verstrekken.
op 21-10-2011 09:52
Uhm...gratis nooddongel?? Nou, hij was niet gratis hoor, ik heb er 20 euro voor betaald. Gister naar de winkel geweest en vroegen ze me of ik een smsje had ontvangen, was nogal lastig om te zien. Daar werd me verteld dat er wel 2 weken overheen kon gaan voor die 1 gb bundel bijgeschreven kon worden!! Heb maar gewoon naar de klantenservice gebeld en die heeft het er gelijk opgezet. Wel jammer dat er ondertussen al binnen 2 dagen voor 15 eurie aan beltegoed weg is!
op 21-10-2011 10:35
Als de dongel word gekocht is het een prepaid dongel word er gene 1 GB tegoed bijgeschreven. Dat gebeurt alleen bij service dongels.
op 22-10-2011 12:54
ik heb het na mijn telefoontje met de klantenservice toch wel gekregen + 50 mb wat ik vanaf nu iedere maand krijg!