- Abonneren op onze RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
Goedemidda g,Hoe Contactgeg egevens van mijn KPN naar microsoft outlook en vandaar naar I phone
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Naar een vriend e-mailen
- Ongepaste inhoud melden
op 10-04-2012 15:27
Goedemiddag,
Hoe Contactgegegevens van mijn KPN naar microsoft outlook en vandaar naar I phone ?
Dank U
Opgelost! Ga naar oplossing.
Re: Goedemidda g,Hoe Contactgeg egevens van mijn KPN naar microsoft outlook en vandaar naar I phone
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 23-04-2012 12:58
Re: Goedemidda g,Hoe Contactgeg egevens van mijn KPN naar microsoft outlook en vandaar naar I phone
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 24-04-2012 16:06
Beste,
Heb link gevolgd, duidelijk.
Gegevens inmiddels op I phone, en daar ook enigszins bewerkt, zou nu deze gegevens willen uploaden naar mijn KPN (om daar een kopie te bewaren), alvorens mijn kpn synchronisatieprocedure te gebruiken, zie onderstaande nieuwe vraag.
Bij FAQ staat onder andere dit antwoord van KPN : Per naam wordt één telefoonnummer opgeslagen. Ik heb vaak per persoon een privé-, een zakelijk-vast- en een zakelijk-mobiel-nummer, welk nummer wordt opgeslagen ? Als ik alles wil opslaan hoe te handelen ?
Alvast dank,
John
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 24-04-2012 16:16
Beste John,
Blij te horen dat u verder gekomen bent.
Het is inderdaad zo dat per naam 1 telefoonnummer wordt opgeslagen. Dit is niet aan te passen. Welk nummer dat is durf ik niet met zekerheid te zeggen, ik vermoed het eerste in de lijst.
Met vriendelijke groet,
Eduard
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 24-04-2012 16:27
Beste Edouard,
ths voor snelle response, en niet met de bedoeling om negatief te zijn, maar als gegevens verloren gaan (c.q. als deze back-up niet volledig functioneert) wat is dan het nut van dez functie bij Mijn KPN,
Weet u of KPN werkt aan verbetering van deze functie ?
Alvast dank voor feedback,
Groet,
John
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-04-2012 17:19
Beste John,
Ik begrijp uw reactie en dit heb ik doorgegeven aan ons verbeterproces. Over de uitkomst hiervan kan ik vooralsnog niets zeggen.
Met vriendelijke groet,
Eduard