op 09-07-2012 10:14
Hallo,
afgelopen weekend heeft na flink wat gesputter mijn HTC Desire zijn laatste stuiptrekkingen gehad. Het lijkt erop alsof hij naar de eeuwige gsmvelden is vertrokken.
Op 10-10-2012 loopt mijn contract af dus ik moet nog een maand , conform de voorwaarden, wachten voor verlenging van mijn huidig abb. en een nieuw toestel...
Omdat ik trouw klant ben, bel ik vanochtend met 1200 en leg mijn probleem uit. De zeer onvriendelijke medewerker gaf aan niet met mij in discussie te gaan want regel is regel.
Uiteindelijk werd de verbinding verbroken ( of ik werd weggeduwd of de verbinding agv mijn kaduuke HTC vie weg: laat ik even in het midden).
Ik heb in mijn kennissenkring diverse mensen die aangeven dat wanneer je contract bijna afloopt er best wel met KPN te onderhandelen is. Dus ik had de stille hoop dat ik toch iets eerder kon verlengen.
Nu is mijn vraag: is de termijn van 2 maanden echt heilig of kan KPN toch iets voor me betekenen ?
Tot dusver een altijd zeer tevreden klant van KPN ,
Groet Roel
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 09-07-2012 11:46
Hallo Roel,
Zou je in een privé-bericht het mobiele nummer en postcode/huisnummer willen doorgeven waarover het gaat? Ik kijk graag of ik je van meer informatie kan voorzien en of ik nog iets voor je kan betekenen.
Met vriendelijke groet,
Menno
op 09-07-2012 12:37
dank voor het correcte en snelle antwoord en oplossing.