Beantwoorden
Adviseur
phenom
Geaccepteerde oplossing

Van Hi naar KPN

[ Bewerkt ]

Ik ben onlangs (op verzoek) benaderd door KPN in verband met dat mijn contract bij HI binnenkort afloopt. Ik kreeg het idee dat de KPN medewerker geen bedoelingen had om mij als klant te behouden. Een onvriendelijke meneer die tevens onbehulpzaam bleek te zijn. Dat gesprek liep helaas op niets uit.

Ik heb toen besloten om te kijken wat voor aanbiedingen er werden geboden op het internet bij een 1 jarig abonnement in combinatie met een Samsung Galaxy S3/Apple Iphone 4S. Ik kwam toen snel tot de conclusie dat ik bij de eigen KPN.com site veel duurder (rond de 100-120 euro) uitkwam dan te verlengen bij studentmobiel, gsmwijzer, belsimpel etc.

Absurd natuurlijk, en daarom heb ik besloten om via deze weg (forum) te vragen of er mij een scherpe en tevens 'eerlijke' aanbieding gedaan kan worden. Hopelijk deze keer zonder te moeten dealen met een onvriendelijke salesman.

Bij voorbaat dank.

Community Manager
Cornelis

Re: Van Hi naar KPN

Beste phenom,

Spijtig te horen dat het eerste gesprek niet de vorm heeft aangenomen waarbij een goede en vriendelijke oplossing is gevonden.

Graag verzoek ik u om mij via een privébericht uw klantnummer en het betreffende mobile nummer toe te sturen zodat ik het voor u kan oppakken.

Ik hoor graag van u,

Met vriendelijk groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Als dit bericht je heeft geholpen, klik dan op de kudo duim
Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op als oplossing accepteren
Adviseur
phenom

Beste Cornelis,

Bedankt voor uw snelle reply. Privébericht is verzonden!

Met vriendelijke groet,

Phenom
Adviseur
phenom

Beste Cornelis,

Ik ben zoals beloofd gebeld door een collega van u en ik ben op zeer vriendelijke wijze behandeld. Uw collega heeft mij een mooie aanbieding gedaan voor een Iphone 4S bij een 1-jarig contract. Ik moet helaas nog wel even wachten op het nieuwe toestel, omdat de 4S momenteel niet op voorraad blijkt te zijn. Hopelijk gaat het niet al te lang duren.

Hoe dan ook, ontzettend bedankt voor het afhandelen en oplossen van dit probleem, ik ben weer een tevreden klant!

Met vriendelijke groet,

Phenom

Community Manager
Cornelis

[ Bewerkt ]

Beste Phenom,

Dank voor uw bericht.

Ik zal de levertijden voor u blijven volgen en u op de hoogte houden mocht er vertraging ontstaan.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

-+-+-+-+-+-+-+-+
-+-+-+-+-+-+-+-+

Als dit bericht je heeft geholpen, klik dan op de kudo duim
Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op als oplossing accepteren
Adviseur
phenom

Beste Cornelis,

Ik zou het op prijs stellen als u mij op de hoogte houdt in het geval er vertraging ontstaat. Nogmaals bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

Phenom