op 23-06-2012 10:18
Beste mensen,
Ik wil mijn abbo verlengen en heb zoals veel mensen mij verbaasd over de grote verschillen tussen Kpn en verschillende andere sites.
Ook snap ik dat elke klant anders is en een persoonlijke aanbieding past. Normaal gesproken ga ik dan ook naar een KPN winkel, maar toen mijn vriendin mocht verlengen zijn wij ook niet naar tevredenheid geholpen, dus daarom probeer ik nu voor mijzelf of ik het op deze manier wel naar tevredenheid geregeld krijg.
Ik heb "Cornelis" reeds een pm gestuurd met mijn gegevens en hoop dat ik snel contact krijg zodat we mijn persoonlijke status kunnen bekijken.
Indien een andere Admin online dit leest, wil ik ook die een pm sturen hoor ![]()
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-06-2012 12:46
Beste Jweetje,
Het is correct dat er tussen de site van KPN en andere partijen aardige verschillen van aanbod voor kunnen komen. Dit heeft er vooral mee te maken dat andere partijen welke een KPN abonnement verkopen, hier een bepaalde vergoeding voor krijgen. Afhankelijk van de hoogte kunnen zij er voor kiezen om deze vergoeding (deels) weer bij te leggen op het aanbod wat richting de klant word gedaan.
Op deze manier komt het regelmatig voor dat je bij KPN voor een bepaald sim only abonnement bijvoorbeeld € 4,50 per maand betaald maar dat een andere verkoper hetzelfde abonnement voor slechts € 2,50 per maand aanbied. In sommige gevallen word dit zelf zo aangeboden dat je wel gewoon € 4,50 per maand aan KPN betaald maar dat je na een bepaalde periode van de verkoper het verschil bedrag op je rekening krijgt gestort.
Uiteraard kunnen deze verkopers dit geld ook gebruiken om de toestelprijs (aanzienlijk) te drukken of om zelfs helemaal niets in de richting van de klant te doen.
Door deze manier van werken behoud je een vrije marktwerking en hebben andere telefoonwinkel de kans om te overleven. Als KPN altijd het beste aanbod zal doen, zullen deze winkels snel hun deur kunnen sluiten. Op deze manier blijft men alert op het beste aanbod en kunnen we KPN in ieder geval niet verwijten dat zij hun positie te misbruiken.
Voor een (goed) persoonlijk aanbod staat het je natuurlijk altijd vrij om even met de verkoop mobiele telefonie te bellen. Deze afdeling is gratis te bellen via 0800 0105.
op 23-06-2012 12:58
Beste Jweetje,
Welkom op het Forum.
Ik heb je berichten gelezen en je inmiddels een antwoord gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Cornelis
op 23-06-2012 14:36
Hej Cornelis,
Ik wacht met gerust hart af ![]()
Natuurlijk weet ik dat verschillen ontstaan doordat de andere sites korting/bonus krijgen, maar als het om +- 300 € per klant gaat vind ik dat persoonlijk nogal veel. Ach ik wacht de reactie/aanbieding maar gewoon af.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Nexus of SGS S3, maar ja ook daar zullen we ff moeten afwachten ![]()
op 11-07-2012 11:20
nog niet opgelost :-(
op 13-08-2012 02:01
Erg vreemd dat ik nooit meer iets van kpn heb gehoord, en ik nu aan toestel lease vast zal ziiten waarschijnlijk, 1 maand verder en geen oplossing, jammer !!!
op 13-08-2012 21:39
Beste Jweetje,
Er is u een privébericht gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Cornelis